لوگو سایت

جامعه بین‌ الملل شریک جرم اسرائیل و تروریست‌ ها در سوریه است


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وزارت خارجه سوریه در واکنش به حملات بامداد امروز صبح رژیم صهیونیستی به استان «حمص» (+)، تأکید کرد که از حق خود برای دفاع از خاک، ملت و حاکمیت خود استفاده خواهد کرد.

دمشق با انتشار بیانیه‌ای گفت که حملات مستمر صهیونیستها، همزمان با تجاوزات تروریستها به ریف حلب و قطع آب استان الحسکه توسط ترکیه، در راستای اجرای استراتژیهای ژئوپلتیک توطئه‌آمیز مستمر علیه سوریه است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، این تجاوزات به خاطر مواضع اصولی سوریه به ویژه در خصوص مبارزه با تروریسم و مزدوران آن در منطقه است.

در این بیانیه آمده است، تصادفی نیست که تروریستها نیز همزمان با حملات رژیم صهیونیستی، حملات خود به مناطق مختلف سوریه را آغاز کرده‌اند.

بر اساس این بیانیه، تداوم اعمال تروریسم در منطقه توسط رژیم صهیونیستی، بدون حمایت دولتهای مختلف آریکایی و غربی و سرپوش گذاشتن بر جنایات این رژیم ممکن نیست.

دمشق ادامه داد، رژیم صهیونیستی مطمئن است که بخاطر جنایاتش بازخواست نخواهد شد و ادعاها و اکاذیبی مطرح می‌کند و کشورهای مذکور نیز در تلاش هستند که مسئولیات این رژیم در تروریسم دولتی و حمایت از تروریستها را مخفی کنند.

وزارت خارجه سوریه خاطر نشان کرد، نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی توسط اعضای جامعه بین‌الملل باعث می‌شود که این اعضا شریک جرم این رژیم و تروریستهای داعش و جبهه النصره باشند.

سوریه در پایان از شورای امنیت خواست که تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم و برای جلوگیری از آن، اقدام کند.

بامداد چهارشنبه بود که خبرگزاری رسمی سوریه از حمله رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در جنوب حلب خبر داده و اعلام کرد پدافند هوایی این کشور تجاوز رژیم صهیونیستی را دفع کرده است.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه