لوگو سایت

پیش بینی قیمت طلا تا پایان هفته / کاهش شدید تقاضا برای طلا و سکه


اقتصاد آنلاینفاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصاد‌آنلاین دربرره علت افزایش مجدد قیمت طلا و سکه توضیح داد: از آنجا که بهای اونس جهانی نسبت به پنجشنبه ۳۲دلار بیشتر شده و دلار هم مجددا افزایش یافته، روند صعودی بازار طلا امروز هم ادامه داشته است.

کشتی‌آرای اضافه کرد: بر این اساس قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار در مقایسه با آخرین روز معاملات هفته گذشته ۱۰۲هزار، طلای ۱۸عیار گرمی ۳۰هزار، سکه امامی و طرح قدیم به ترتیب ۱۵۰هزار و ۳۰۰هزار، نیم و ربع سکه نیز هرکدام ۱۵۰هزار و ۱۰۰هزار و سکه‌های یک گرمی هم ۵۰هزار تومان افزایش یافته است.

به گفته این فعال بازار طلا، رکود بازار به دلیل ماه محرم تشدید شده و برخلاف گذشته با افزایش قیمت‌ها تقاضا کاهش یافته به طوریکه حباب سکه از حدود ۷۵۰هزار به ۵۵۰هزار تومان رسیده است.

وی با پیش‌بینی آینده بازار تصریح کرد: باتوجه به نوسان بالای قیمت‌ها، پیش‌بینی برای یک ساعت آینده هم ممکن نیست اما درصورتی که روند صعودی دلار ادامه‌دار باشد رشد قیمت طلا و سکه هم متوقف نخواهد شد.

قیمت طلا و سکه ۶شهریور ماه ۱۴۰۰

نایب رییس دوم اتحادیه طلا در پایان با اشاره به قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۸۵۰هزار تومان افزایش یافته است.

کشتی‌آرای افزود: امروز نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۴۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۹۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان فروخته شد؛ همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز به پنج میلیون و ۱۸۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه