لوگو سایت

مسئله اشتغال از برنامه های اصلی و جدی دولت است


به گزارش اقتصادآنلاین، آیت الله رییسی طی سخنانی در جمع مردم محله «منبع آب» با بیان اینکه سفر به خوزستان در روزهای نخست کار دولت توفیقی برای بنده و همکارانم در دولت است،گفت: خوزستان هم به لحاظ نیروی انسانی و ثروت مادی و هم به لحاظ ثروت معنوی با پشتوانه عظیم ۲۳ هزار شهید و بیش از ۳۰ هزار ایثارگری که  برای حفظ انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، استانی ثروتمند و ارزشمند است.

رییس جمهور افزود: از ابتدای استقرار نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب کارهای زیادی در این منطقه انجام شده، اما وقتی وضعیت مردم را نگاه می‌کنیم به نظر می‌رسد کارهای بسیاری نیز باید بعد از این انجام بگیرد.

آیت الله رییس با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و گروه های جهادی که با اخلاص در منطقه برای مردم و خانواده‌ها کار جهادی می‌کنند، گفت: تلاش برای حل مشکلات مردم و پیگیری امور آنها اقدامی ارزشمند و قابل قدردانی است و این تلاش‌های عزیزان جهادی، دل رهبری معظم انقلاب را شادمان می‌کند، چون ایشان نمی‌خواهد حتی یک خانواده در مشکل به سر ببرد، یا یک بیمار پول درمان و داروی خود را نداشته باشد.

رییس جمهور با بیان اینکه وظیفه همه ما هم این است که خدمتگزار مردم باشیم، مشارکت نیروهای جهادی در ساختن بخش‌های مختلف کشور را بسیار موثر خواند و تصریح کرد: گزارشی که آقای حاجتی ارائه کردند، حاکی از این بود که بسیاری از مشکلات در این منطقه حل شده و یک فضای توام با آرامشی برای زندگی مردم فراهم شده است البته هنوز کارهای زیادی باید انجام دهیم.

آیت‌الله رییسی خاطرنشان کرد: به آقای استاندار تاکید کردم تا در اولین فرصت جلسه‌ای مقدماتی را با حضور همه سازمان‌های دولتی و نهادها تشکیل دهند تا برنامه‌ها و طرح‌هایی که برای برون رفت منطقه از مشکلات موجود، وجود دارد را مورد بررسی قرار دهند و برای تصویب نهایی ارایه نمایند. انشاءالله با حساسیتی که نماینده محترم مقام معظم رهبری نسبت به مسائل و مشکلات مردم دارند و خودشان مثل یک نیروی بسیجی جهادی در همه صحنه‌ها حضور دارد، بتوانیم در مدت زمان مشخصی گام‌هایی ماندگار برای رفع محرومیت از مناطق محروم خوزستان برداریم.

رییس جمهور با بیان اینکه مساله مهم و اصلی در خوزستان مثل خیلی از مناطق دیگر، به طور خاص مساله بیکاری است،گفت: مساله اشتغال یکی از برنامه‌های جدی دولت است که امیدوارم در زمان کوتاهی بتوانیم با امکانات و ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد مشکلات را حل کنیم تا وضعیت بسیاری از خانواده‌ها بهتر از قبل شود.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه