براساس گزارش روز یکشنبه روزنامه سان، لندن و واشنگتن در مورد این پرونده و بسیاری از موارد دیگر از “رابطه قانونمند مولد و کمک حقوقی متقابل” برخوردار هستند.

یک مقام دولت آمریکا که همچنین فاش کرد وزارت دادگستری کشورش در سال گذشته درخواستی را به وزارت خارجه انگلیس فرستاده بود تا خواستار همکاری شاهزاده اندرو شود، گفت: ما در بسیاری از موارد فعال به طور روزانه در تماس نزدیک هستیم و همچنان به دنبال کمک در موارد جنایی هستیم، زیرا در ازای آن کمک‌های مشابهی ارائه می‌دهیم.

“اندرو” فرزند سوم الیزابت دوم، ملکه انگلیس پرونده‌های متعدد در زمینه سوءاستفاده جنسی دارد و از طرف یک خانم آمریکایی به نام ویرجینیا رابرتز جوفری هم به تشکیل باند قاچاق جنسی و تجاوز متهم شده است.

دادستان‌های آمریکایی سال گذشته از عدم همکاری شاهزاده اندرو در خصوص این پرونده انتقاد کردند چرا که طبق تصاویر موجود، او “دست‌کم” یک شاهد مهم به شمار می‌آید. پسر عیاش ملکه انگلیس این اتهامات را رد کرده است.

سال ۲۰۱۹ در بحبوحه افشای رسوایی جنسی او و دوست نزدیکش جفری اپستین که یک سرمایه‌دار آمریکایی سرشناس و عامل باند تجارت جنسی بود و بعدا خودکشی کرد، شاهزاده اندرو از انجام وظایف عمومی در خاندان سلطنتی برکنار شد و دیگر در ملاءعام حضور نیافت.





این مطلب برایم مفید است




۱


نفر
این پست را پسندیده اند