لوگو سایت

منع تردد شبانه لغو می شود؟


علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان تهران گفت:ممکن است شاخص پایین آمدن میزان مرگ و میر زمان بر باشد، اما نکته مهمی که وجود دارد این است که آثار تعطیلی‌ که در تهران اعمال شد نتیجه خوبی داشته و نکته بعدی بحث واکسیناسیون است که نباید زنجیره تزریق واکسن قطع نشود و واکسن مراکز باید تامین شوند.

وی افزود:در تهران ما نیاز به بازنگری در شیوه نامه‌ها داریم و ساز و کار‌ها باید مورد بررسی قرار گیرند. بحث منع تردد شبانه تاثیری در کاهش کرونا ندارد و نتیجه‌ای جزء به کارگیری و خستگی نیرو‌های انسانی پلیس نداشته است و باید این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

زالی در ادامه گفت: آن چیزی که از تست رایگان مدنظر است این است که طرح شهید سلیمانی طرح مناسبی است و باید این طرح را اجرا کنیم و نکته‌ مهم این است که این تست باید در مراکز بهداشت انجام شود.

وی در ادامه گفت:مردم حتی اگر مراجعه سرپایی هم داشته باشند و بدون تست و یا علائم کوچکی و حساسیت داشته باشند اغلب قریب به اتفاق درگیر کرونا هستند.

زالی افزود:باید حواسمان به تغییرات الگویی این بیماری باشد و اگر واکسن وارد کشور شد، خواهشی که داریم این است که نیرو‌های سایر نهاد‌ها هم در بحث واکسیناسیون یاری کنند.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه