لوگو سایت

همکاری با آمریکا علیه ایران رو به افزایش است


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در اظهاراتی مدعی شد که این رژیم توانایی‌های خود علیه ایران را تقویت خواهد کرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: ما منابع‌مان را به تقویت توانایی‌های‌مان در مواجه با چالش‌ها در منطقه علی الخصوص ایران اختصاص داده‌ایم.

گانتس با اشاره به اینکه همکاری و تبادل اطلاعات میان این رژیم و آمریکا رو به افزایش است، ادعا کرد که آن‌ها در حال تدوین نقشه جایگزینی هستند تا در صورت عدم حصول توافق در وین بتوانند “اقدامات دیگری” اتخاذ کنند.

این مقام صهیونیستی همچنین مدعی شد که ایران هسته‌ای منجر به مسابقه تسلیحاتی در منطقه خواهد شد که تمام جهان را به خطر خواهد انداخت.

وی تصریح کرد: اگر ایران به توان هسته‌ای برسد، شکی ندارم که خیلی کشورهای دیگر نیز سعی خواهند کرد که به این توانایی دست یابند و این منجر به مسابقه تسلیحاتی خواهد شد که نه تنها خاورمیانه بلکه خیلی‌ از کشورهای جهان را در معرض خطر قرار خواهد داد.

ادعای تلاش ایران برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای در حالی مطرح می‌شود که بارها مقامات کشورمان تاکید کرده اند که به دلیل مسائل اعتقادی و حقوق بشری برنامه هسته ای ایران هیچگاه اهداف نظامی را دنبال نکرده و نمی‌کند. 

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه