لوگو سایت

سرکشی مجدد دلار؛ بازگشت به کانال ۲۷ هزار تومانی


به گزارش اقتصادنیوز دیروز قیمت دلار آمریکا به کانال ۲۶ هزار تومان وارد شد و روی ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت، با این حال مروز  قیمت دلار در کانال ۲۶ هزار تومان پایدار نماند و در شروع معاملات به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت. قیمت دلار در ابتدای معاملات امروز ۲۷ هزار و ۳۷۰ تومان بود. قیمت دلار در ادامه قدری افت کرد و در آخرین ساعات معاملات امروز روی ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان قرار گرفت.

بازدهی بازارها 9 شهریور 1400

نوسان درهم بالای ۷ هزار و ۴۰۰ تومان

امروز روند تغییرات قیمت درهم نیز صعودی بود. درهم عصر دیروز  روی ۷ هزار و ۴۲۰ تومان قرار داشت و تحلیل‌گران معتقد بودند مادامی که قیمت درهم بالای ۷ هزار و ۴۰۰ تومان قرار دارد، انتظارات کاهشی در بازار دلار به صورت جدی شکل نمی‌گیرد. قیمت درهم در شروع معاملات امروز ۷ هزار و ۵۰۰ تومان بود. قیمت درهم در طول معاملات قدری افت کرد و در نهایت روی ۷ هزار و ۴۴۰ تومان قرار گرفت.

قیمت سکه امامی در حفظ مرز حساس ناکام ماند

قیمت طلای جهانی در شروع معاملات امروز مسیر افزایشی را دنبال کرد و به مرز ۱۸۲۰ دلار نزدیک شد، اما دوباره افت کرد. قیمت سکه صبح زود در حوالی ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قرار داشت. قیمت سکه در ادامه رشد کرد و از مرز ۱۲ میلیون تومان گذشت. قیمت سکه بالای مرز ۱۲ میلیون تومان پایدار نمانند و دوباره به زیر این مرز کشیده شد. قیمت سکه در آخرین ساعات معاملات امروز روی ۱۱ میلیون و ۹۹۰ قرار داشت.

بازدهی بازارها 9 شهریور 1400

عرضه دلار افزایش یافت

قیمت دلار بازار آزاد امروز دوباره به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت، همراه با این اتفاق قیمت دلار سنا و متشکل رشد کرد و حجم عرضه دلار ۵۴ درصد بالاتر از مقدار روز گذشته قرار گرفت. عرضه دلار متشکل در روز جاری ۸ میلیون و ۱۸۷ هزار گزارش شد.

بازدهی بازارها 9 شهریور 1400

قیمت یورو افزایش یافت

تغییرات قیمت در بازار یورو نیز مثبت بود. قیمت یورو بازار آزاد در کانال ۳۲ هزار تومان پیشروی کرد و روی ۳۲ هزار و ۳۳۳ تومان قرار گرفت. نرخ انتهایی یورو سنا ۳۱ هزار و ۲۴۳ تومان بود و نرخ متوسط یورو متشکل ۳۰ هزار و ۷۱۵ تومان ثبت شد.

بازدهی بازارها 9 شهریور 1400



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه