لوگو سایت

اتریوم، بیت کوین را از مرز ۵۰ هزار دلار رد کرد/ ثبات در بازار طلا


بر اساس گزارش اقتصادنیوز، داده های CoinDesk 20 نشان می دهد ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار برای اولین بار از ۲۳ آگوست (۱ شهریور) از مرز ۵۰هزار دلار عبور کرد و ۲.۷ درصد افزایش داشت.

این پیشرفت یک روز پس از آن صورت می گیرد که اتر ، رمز بومی بلاک چین اتریوم ، از سطح ۳۸۰۰ دلار عبور کرد و به بالاترین سطح از اواسط ماه مه رسید. اتر روز گذشته را با ۱۱ درصد افزایش به پایان رساند که بزرگترین افزایش یک روزه از ۲۱ جولای (۳۰تیر) است و تحلیلگران پیش بینی ادامه پیشرفت را دارند.

بیت کوین نیز به دنبال آن روند افزایشی را پیش گرفته است و داده ها نشان دهنده سوگیری صعودی در بین سرمایه گذاران بزرگ است. برخی از ناظران از کاهش اخیر موجودی بیت کوین در صرافی Coinbase که در بازار Nasdaq فهرست شده است ، به عنوان شواهدی از تقاضای جدید سرمایه گذاران بزرگ یاد می کنند.

همانطور که Cointelegraph گزارش داد ، اگر ۵۱هزار دلار همچنان در حد قابل قبول باقی بماند تا بتواند ادامه روند صعودی بیت کوین ۲۰۲۱ را تقویت کند.

coindesk-BTC-chart-2021-09-02 (1)

صعود طلا از هفته گذشته

طلا و نقره تا حدی بالاتر رفته اند. فلز زرد ۰.۰۸ درصد صعود داشت و نقره ۰.۲۰ درصد. قیمت طلا نسبتا ثابت مانده است و همچنان بالای ۱۸۰۰ دلار در هر اونس معامله می شود. شکست آشکار طلا روز جمعه پس از سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم مجازی اقتصادی رخ داد. جهش پویای طلا در جمعه گذشته باعث شد تا فلز زرد گرانبها از قیمت ابتدایی آن ۱۷۹۵ دلار را در بالای ۱۸۲۰ دلار به پایان برساند. این حرکت یک روزه قیمت طلا را از میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه خود بالاتر برد. در همین مدت ، میانگین متحرک ۱۰۰ روزه طلا از میانگین متحرک بلندمدت ۲۰۰ روز عبور کرد.

gold



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه