لوگو سایت

رئیسی موافق واگذاری استقلال و پرسپولیس است


به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: بیشتر کارها انجام شده و تا دو ماه آینده باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

وی در مورد خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: کارهای ابتدایی این کار در دوره مدیریت قبلی وزارت ورزش و جوانان انجام شده و این تیم‌ها برای واگذاری به بخش خصوصی آماده هستند.معمولا باشگاه های ورزشی در همه کشورها به صورت مردمی اداره می‌شوند. سیاست ما نیز واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی است و قول می‌دهم این کار با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور اقتصادی و دارایی ممکن می‌شود. زحمات این کار کشیده شده و می تواند در یک زمان کوتاه حل شود. 

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در یکی دو ماه آینده این کار انجام می شود. بخشی از این سهام‌های را می توان به مردم واگذار کرد. به ما پاس گل دادند و ما نیز باید گل بزنیم. رییس جمهوری نیز با این موضوع موافق است. 

سجادی در مورد استعفای «جعفر سمیعی» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من هم در حد صحبت این موضوع را شنیدم و باید ببینیم تا چه حد جدی است.

وی در خصوص وضعیت مدیرعامل باشگاه استقلال نیز تصریح کرد: تا کنون هیچ جلسه ای با هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال نداشتم و در اولین فرصت به عنوان یک یار کمکی مورد مشورت قرار خواهم گرفت و نقطه نظرات را به آنها می گویم. تاکید می کنم که وظیفه ما حمایت از این دو باشگاه است.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه