لوگو سایت

سرقت کارگر معتاد از خانه صاحبکارش


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، نوزدهم آذر سال گذشته خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم از سرقت خانه‌اش خبر داد و گفت: خانه‌ام در خیابان شوش است حدود ۲ ماه قبل برای کاری مجبور شدم به همراه خانواده‌ام به شهرستان سفر کنیم اما وقتی برگشتیم متوجه شدم سارق یا سارقان از طریق تخریب قفل در وارد ساختمان شده و اموال و وسایل خانه‌ام از جمله یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک فقره چک بانکی، ساعت مچی و… با ارزش تقریبی ۳۰ میلیون تومان سرقت شده است.

 سرهنگ کارآگاه «شهرام سلطانی» سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این خبر گفت: وقتی پرونده به پایگاه ششم فرستاده شد رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تخصصی تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت و کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی و همچنین بازدید محل سرقت به محل جرم عزیمت کردند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق به کشف سرنخ‌هایی از صحنه سرقت شدند که با جمع‌بندی کشفیات هویت سارق به اسم سهراب شناسایی شد. کارآگاهان بلافاصله به محل پاتوق وی رفتند اما سارق مورد شناسایی قرار نگرفت.

در ادامه شاکی پرونده با مراجعه به پلیس خبر داد که شخصی چک سرقتی را به بانک برده است. وقتی وی دستگیر شد، گفت: من یک کارگاه تولیدی دارم و چک توسط یکی از کارگرانم به‌نام سمیرا به من واگذار شده است. بلافاصله سمیرا به پایگاه ششم احضار شد و گفت چک را همسرش نوید که در زندان بسر می‌برد به او داده است.

سرهنگ سلطانی افزود: با توجه به تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شوهر سمیرا به اتهام مصرف مواد مخدر در زندان تحمل حبس می‌نماید، با هماهنگی مرجع قضایی متهم از زندان تحویل و برای انجام تحقیقات در اختیار قرار گرفت که در تحقیقات بیان داشت چک و گوشی را از شخصی به‌نام سهراب دریافت کرده است و او نیز به اتهام مصرف مواد مخدر دستگیر و در زندان تحمل حبس می‌نماید.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: سهراب نیز طی هماهنگی از زندان تحویل، در تحقیقات تکمیلی به سرقت از منزل شاکی اعتراف کرد و بیان داشت کارگر همسر این زن بوده که به‌دلیل اطلاع از نبود وی و خانواده‌اش طی چند مرحله و بتدریج اقدام به سرقت و خروج اموال از منزل شاکی کرده و سرقت را به تنهایی انجام داده و اموال را پس از سرقت به افراد رهگذر در میدان شوش به‌فروش رسانده است و قادر به معرفی مالخرها نیست.

به گفته این مقام پلیسی، پرونده به همراه متهمان به دادسرا ارسال و متهمان با قرارهای تأمین مناسب روانه زندان و پرونده تحویل مرجع قضایی شد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه