لوگو سایت

تمام مراکز واکسیناسیون تهران شبانه‌روزی می‌شود


به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از صدا و سیما؛ سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ: هفته آینده تمام مراکز واکسیناسیون تهران با کمک ۲۰۰۰ بسیجی آموزش دیده، شبانه روزی می‌شوند و مردم در هرساعتی می‌توانند با مراجعه به این مراکز، واکسن کرونا تزریق کنند.

وی گفت:در ادامه فعالیت‌های گسترده، طرح سردار سلیمانی محور واکسیناسیون در دستور کار قرار گرفت و به طور کامل مراکز در دو روز هم صبح و هم بعدازظهر خدمات را به مردم ارائه می‌دهند. البته این ظرفیت هم اکنون دو برابر شده است و حتی برای نوبت شب نیز ۱۲ مرکز راه اندازی شده است که با همکاری بسیج تعداد این مراکز فعال‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ مرکز جامع سلامت فعال هستند، گفت: به طور کامل در بعداز ظهر واکسیناسیون انجام می‌شود البته نیرو‌های بسیجی انتها ندارند و هم اکنون ۲ هزار نیروی بسیجی آموزش دیده اند و هفته آینده تعداد نیرو‌های بسیجی آموزش دیده به ۵ هزار نفر می‌رسد.

سردار حسن زاده تاکید کرد: با همدلی و همراهی نیرو‌ها و وزارت بهداشت، سپاه و بسیج این فعالیت‌ها ادامه دارد و در جلسه امروز که یک جلسه مشترک میان مسئولان بهداشت و درمان و سپاه و بسیج است، گزارش‌های میدانی از فعالیت مراکز واکسیناسیون ارائه و نتیجه گیری نهایی گرفته می‌شود.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه