لوگو سایت

تبریک مخبر به فرمانده کل ارتش


معاون اول رییس جمهور در پیام تبریکی به مناسبت بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت بین المللی، آن را نقطه عطفی در تحولات امنیتی منطقه و جهان و بیانگر پیام صلح و دوستی ایران به ویژه برای کشورهای منطقه خواند.

محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در پیام تبریکی به مناسبت بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت بین المللی، تصریح کرد: بدون شک این حضور پرصلابت، نقطه عطفی در تحولات امنیتی منطقه و جهان و بیانگر پیام صلح و دوستی ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه برای همسایگان و کشورهای منطقه است تا با تقویت دیپلماسی و گسترش روابط مبتنی بر احترام متقابل و دوستانه برای تأمین امنیت منطقه به ویژه امنیت دریاها و آبراه‌های مهم با یکدیگر همکاری کنند.

متن کامل پیام معاون اول رییس جمهور به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

حضور مقتدارنه و غرورآفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی و عبور از آبراه‌های مهم و راهبردی و طی کردن پهنه اقیانوس اطلس، برگ زرین دیگری بر افتخارات پرشمار و حماسه ساز ارتش دلاور جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند.

ارتشیان شجاع و جان برکف جمهوری ایران اسلامی ایران با حضور مقتدرانه در دریاها و اقیانوس های دوردست نشان دادند که با ایثار و فداکاری و توکل به خداوند بزرگ و تحت فرامین و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و بهره‌مندی از دانش و فناوری‌های نوین بومی آماده‌اند تا هرگونه توطئه‌ای علیه امنیت و منافع کشورمان را در نطفه خفه کنند و امنیت و اقتدار و عزت میهن عزیزمان را حفظ و ارتقاء دهند.

بدون شک این حضور پرصلابت، نقطه عطفی در تحولات امنیتی منطقه و جهان و بیانگر پیام صلح و دوستی ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه برای همسایگان و کشورهای منطقه است تا با تقویت دیپلماسی و گسترش روابط مبتنی بر احترام متقابل و دوستانه برای تأمین امنیت منطقه به ویژه امنیت دریاها و آبراه‌های مهم با یکدیگر همکاری کنند.

اینجانب این افتخارآفرینی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، ملت سرافراز و مقاوم ایران، همه فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح به ویژه دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می گویم و تداوم توفیقات مدافعان شجاع و فداکار امنیت و اقتدار کشورمان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه