لوگو سایت

عقب نشینی قیمت دلار در روز صعود سکه و طلا


به دگزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در بازار متشکل امروز سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ مانند روز گذشته عقب نشینی کرد. دلار در بازار امروز ۱۳۷ تومان ارزان شد و با ۲۷ هزار و ۱۵۰ تومان مبادله شد.

عرضه دلار کاهش یافت

عرضه دلار متشکل نسبت به روز قبل ۱۶ درصد کاهش یافت و روی ۶ میلیون و ۸۶۰ هزار قرار گرفت. متوسط عرضه دلار از ۷ فروردین تا امروز ۶ میلیون و ۹۶۰ هزار به دست می‌آید و عرضه امروز اختلاف معناداری با این رقم نداشت. در نتیجه عرضه دلار به طور معناداری بالا نبود و نمی‌توان گفت عرضه بالای دلار متشکل باعث افت قیمت شد.

قیمت درهم رشد کرد

قیمت درهم در روزهای اخیر همزمان با کاهش قیمت دلار افت را تجربه کرد  و به زیر مرز ۸ هزار و ۲۰۰  تومان رفت. درهم در  معاملات نقدی بازار ارز امروز  رشد کرد و به بالای ۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. قیمت درهم در ساعات پایانی معاملات نقدی امروز ۱۳۰ تومان بالا رفت  و قیمت  ۸ هزار و ۲۸۰ تومان را برای خود ثبت کرد.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۳۰ هزار و ۴۱۲ تومان به دست می‌آمد. 

قیمت اونس طلا  امروز در ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران  بر روی ۱۷۸۵ دلار قرار داشت. قیمت  دو فلز گران بهای  داخلی هم امروز صعودی بود . قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان بر ارزش خود افزود و بر روی ۱ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۵۰۰  قرار گرفت.  سکه نیز که روز گذشته کانال ۱۳ میلیون توکانی را از دست داده بود امروز  توانست با افزایش ۱۴۵ هزار تومانی  این کانال را پس بگیرد. قیمت سکه امروز ۱۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان بود. 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه