لوگو سایت

ریشه اقتصادی حذف سرخابی از آسیا؛ پیش بینی عجیب صدر محقق شد


استقلال و پرسپولیس تا حذف از آسیا ۵ روز فرصت دارند ریشه اقتصادی وضعیت دو تیم محبوب و مشهور ایرانی چیست؟

شب گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده که پرسپولیس و استقلال در آستانه حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.

در نامه‌ای که شب گذشته به دست فدراسیون فوتبال رسیده گویای این است که اگر تا ۵ روز آینده این دو باشگاه در خصوص در اختیار داشتن ورزشگاه اختصاصی، تسویه حساب با طلبکاران و جدا شدن روسای مجمع مدارک مورد نیاز را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نکنند، به طور حتم از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد. 

این دو باشگاه تا روز دوشنبه فرصت دارند تا مدارک خود را اعلام و ارسال کنند.مجوز حرفه‌ای یکی از چالش‌های باشگاه‌های ایرانی و خصوصا استقلال و پرسپولیس طی سالیان اخیر برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا محسوب شده که البته هر بار با دور زدن ضرب‌الاجل کنفدراسیون از سوی این دو باشگاه همراه شده است. اما اکنون به نظر می‌رسد با موشکافی بیشتر کنفدراسیون و البته دیگر باشگاه‌های مدعی حضور در این رقابت‌ها، کار برای سرخابی‌ها سخت‌تر از گذشته باشد و آنها اینبار با تدابیر این کنفدراسیون باید با مدارک و مستندات دقیق و معتبرتری در آن حاضر شوند. مستندات درخواستی البته در یکی از آیتم‌ها با چالش بزرگی همراه خواهد بود؛ رفع مالکیت مشترک!

موضوع اصلی در خصوص دریافت مجوز حرفه‌ای سازی با اعلام شرکت آلمانی که پیش از این با حضور در ایران به بررسی آیتم‌های مدنظر پرداخته بود سه مساله اختصاص دارد؛ پرداخت بدهی‌های داخلی و خارجی، در اختیار داشتن استادیوم اختصاصی و در نهایت  مالکیت مشترک دو باشگاه.

اکو ایران در ویدیویی قبلا به ریشه های اقتصادی چنین چالشی در ورزش و فوتبال ایران پرداخته است؛ در این ویدیو نشان داده می شود پیش بینی زنده نام حمید رضا صدر چگونه محقق شد؛تماشا کنید.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه