نحوه استفاده از مشاورین املاک در فضای مجازی


در هنگام خریدوفروش یک ملک اولین اشخاصی که به ذهنتان می‌رسد که به آن مراجعه کنید مشاورین املاک هستند؛ علت آن این است که وظیفه مشاور املاک مشاوره دادن به این دسته افراد و دادن راهنمایی‌های مفید به آن‌ها است. اما سوال این است که چگونه می‌توانید با مشاور املاک در تماس باشید؟ آیا رفتن به بنگاه و گرفتن مشاوره به صورت حضوری تنها راه است؟ در گذشته به دلیل کمبود امکانات تنها راهی که می توانستید با مشاور املاک صبحت کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید رفتن به بنگاه و صحبت کردن به صورت حضوری بوده است؛ اما این کار بسیار وقت گیر بوده و فرصت‌های ارتباطی مشتری با مشاور املاک را بسیار محدود می‌کرده است. همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی راه‌های ارتباطی افزایش یافته است و تقریبا بیشتر افراد از شبکه‌های مختلف اجتماعی در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل بیشتر  افراد به دنبال گرفتن مشاوره به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه‌های مجازی مانند تلگرام، واتس آپ، ایستاگرام و… هستند و کمتر به دنبال مشاوره‌های حضوری می‌روند. در این مطلب قصد داریم راه‌های تبلیغاتی مشاور املاک در شبکه‌های مجازی را شرح دهیم و نحوه ارتباط مشتری با مشاور املاک در این شبکه‌ها را نیز توضیح دهیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مزایای ارتباط مشتری با مشاور املاک از طریق شبکه‌های اجتماعی

شاید تصور کنید بهترین راه ارتباطی با مشاور املاک به غیر از مشاوره حضوری تماس گرفتن و مشاوره تلفی باشد؛ اما باید بدانید ممکن است مشاور املاک به دلیل مشغله کاریش فرصت پاسخ گویی به تمام تماس‌های شما را نداشته باشد و باعث دلسردی شما شود. به همین دلیل بهتر است با استفاده از پیام گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی با مشاور املاک ارتباط برقرار کنید تا هر وقت که فرصت پاسخ گویی به سوالات شما را داشته باشد این کار را انجام دهد.

استفاده مشاور املاک از تلگرام

یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی تلگرام است که اکثر افراد در تمام رنج های سنی در این شبکه فعالیت دارند؛ مشاور املاک برای آگاهی مردم از طریق تلگرام می تواند گروه و کانالی را تشکیل دهد و با تبلیغات آن، افراد مختلف شهر را عضو کند تا این افراد بتوانند از خدمات مشاور املاک به صورت غیرحضوری استفاده کنند. تفاوت گروه و کانال در این است که در گروه افراد مختلف می توانند نظرشان را بیان کنند ولی در کانال تنها مدیر کانال که همان مشاور املاک است می تواند مطالبش را قرار دهد و بقیه تنها می توانند از آن مطالب استفاده کنند و حق اظهار نظر ندارند. مشاور املاک بهتر است در قسمت معرفی و توضیحات کانال و گروه، آیدی و شماره تماس خود را جهت ارتباط اعضا قرار دهد تا افرادی که تمایل به گرفتن اطلاعات بیشتر در آن زمینه دارند به راحتی بتوانند با این مشاور ارتباط برقرار کنند. عضویت در این نوع کانال‌ها علاوه بر اینکه باعث سهولت برقراری ارتباط مشتری با مشاور املاک می شود این فرصت را به مشتری می دهد تا از ملک های قابل فروش به صورت آنلاین باخبر شود و در صورت داشتن توان مالی آن را خریداری کند.

استفاده مشاور املاک از ایستاگرام

در این شبکه اجتماعی می‌توانید عکس های ملک های قابل فروش را با توضیحات اصلی قرار دهید. برای استفاده از اینستاگرام شما ابتدا باید یک صفحه شخصی درست کنید و سپس آیدی آن را از روش‌های مختلف در سطح شهر تبلیغ کنید تا دنبال کننده های شما افزایش یابد. بهتر است در قسمت توضیحات مشخصات خود را به همراه اطلاعات تماس خود قرار دهید تا مشتری به راحتی بتوانند ارتباط برقرار کند.

استفاده از مشاور املاک از ایستاگرام

استفاده مشاور املاک از واتس آپ

واتس آپ نیز یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار است؛ البته طرفداران آن به ایستاگرام و تلگرام نمی‌رسد. مشاور املاک بهتر است علاوه بر داشتن آیدی در تلگرام و اینستاگرام درون واتس آپ نیز حساب کاربری تشکیل دهد تا افرادی که شماره این مشاور املاک را دارند و از نرم افزار واتس آپ استفاده می کنند بتوانند به راحتی با مشاور املاک تماس برقرار نمایند.

مزایای استفاده مشاور املاک از فضای مجازی

اگر مشاور املاک در راستای انجام کار خود از شبکه‌های اجتماعی استفاده کند باعث رونق گرفتن کسب و کارش و افزایش درآمد چشمگیری می شود؛ چون امروزه مشغله مردم افزایش یافته است و اکثر افراد تمایل دارند برای خریدوفروش املاک خود به مشاور املاکی مراجعه کنند که در شبکه‌های اجتماعی فعال باشد تا بتوانند کارهایشان را به صورت غیر حضوری و درون خانه انجام دهند. علاوه بر این افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند. با استفاده از تبلیغات در این شبکه‌ها می‌توانید ملک‌های در دسترس خود را به تعداد بیشتری نشان دهید و به این شکل می‌توانید فرصت انجام معاملات خود را افزایش دهید که این کار باعث افزایش درآمد می‌شود. اما اینکه مشاور املاک چگونه می‌تواند از شبکه‌های اجتماعی استفاده کند و شما نیز چگونه می‌توانید از مشاوره آن‌ها از طریق این فضا بهره‌مند شوید سوالی است که در ادامه مطلب به آن پاسخ می دهیم.

مشاور املاک

درست کردن کارت ویزیت و کارت تجاری

درست کردن کارت ویزیت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر مشاور املاک برای رونق گرفتن کسب و کار خود باید درست کند. کارت ویزیت به کارتی گفته می شود که تمام مشخصات آن مشاور املاک و آدرس بنگاه بر روی آن درج شده است. مشاور املاک موفق کسی است که بعد از درست کردن حساب کاربری در شبکه‌های مختلف اجتماعی آدرس آن‌ها را نیز درون کارت ویزیت خود قرار دهد و در اختیار عموم مردم می­گذارد، تا افرادی که نمی توانند به صورت حضوری به بنگاه مراجعه کنند از طریق آیدی مشاور املاک به صفحه شخصی آن مراجعه کرده و با آن ارتباط برقرار کنند.

درست کردن آگهی و پخش آن در سطح شهر

کارت ویزیت معمولا به افراد به صورت حضوری داده می شود که این کار کمی فرصت تبلیغات را محدود کرده است. مشاور املاک برای تبلیغات بیشتر باید آگهی هایی را سفارش دهد و در آن تمام مشخصات خود را مانند آدرس وب سایت، شماره تلفن، آیدی شبکه‌های مختلف مجازی و… نوشته و در سراسر شهر پخش کند تا افراد در سطح شهر بتوانند به راحتی با این مشاور املاک ارتباط برقرار کنند.



منبع: مجله آنلاین هومینگ

دیدگاه ها

mood_bad
  • بدون دیدگاه.
  • افزودن دیدگاه