لوگو سایت

سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس امروز / بازگشت تقاضا در خودرویی ها


برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۴۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۴۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «ثقزوی»، «وشمال» و «امین» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت عمران و سازندگی قزوین، ۴۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید «خودرو»، «خساپا» و «وسالت» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۸۵میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۱۵میلیارد تومان (۶۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف  شرکت سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال به ۹.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۶۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «خودرو و ساخت قطعات» با تقاضای خرید ۱۴۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

Image 2-min

Image 3-min

 

 

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه