لوگو سایت

فروش ویژه دستگاه تصفیه آب تایوانی شرکت مینروا فیلتر


 

برای اینکه به این اطمینان برسید، باید سراغ خرید دستگاه تصفیه آب بروید و البته دستگاهی با کیفیت و عالی تهیه کنید.

اما خرید دستگاه با چالشی به نام هزینه روبه‌رو است که باعث می‌شود بسیاری از افراد از خرید آن صرف نظر کنند. خرید دستگاه تصفیه آب خانگی برند مینروا می‌تواند این مشکل برطرف کند. هم اکنون دستگاه‌های تصفیه آب اصل تایوان در سایت مینروا فیلتر در فروش ویژه می‌باشند و می‌توانید آنها را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. تمام دستگاه‌های مینروا فیلتر دارای کیفیت بسیار بالا هستند و بالاترین کارایی را نیز در تصفیه آب دارند.

مینروا فیلتر

مینروا فیلتر از قدیمی‌های بازار تصفیه آب به شمار می‌آید و تا کنون با هدف افزایش کیفیت آب مصرفی خانواده‌ها، به فعالیت خود در عرضه و واردات دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی ادامه داده است. مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد. تصفیه آب مینروا دارای نماد اصالت است که این نماد این امکان را به مشتریان می‌دهد تا کالای تقلبی را از اصل تشخیص دهند. همچنین دستگاه‌های این برند از پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک فیلمتک آمریکا بهره می‌برد، که کار این فیلتر تصفیه بهتر آب آشامیدنی و در اختیار قرار دادن آب آشامیدنی با کیفیت است.

از مهم‌ترین ویژگی محصولات مینروا فیلتر قیمت بسیار مقرون به صرفه آنها است که خرید را برای بسیاری از مردم راحت کرده است. اما این فروش ویژه، می‌تواند فرصتی عالی برای افرادی باشد که در مورد بودجه خرید دستگاه آب تصفیه کن شک دارند.

خرید با تخفیف دستگاه تصفیه آب اصل از مینروا فیلتر

در حال حاضر تمام دستگاه‌های مینروا در فروش ویژه هستند و این امکان برای خریداران فراهم است که دستگاه‌ها را در رنج قیمتی ۳ میلیون و ۵۰۰ تا ۵ میلیون تومان خریداری کنند. در این تخفیف شما می‌توانید دستگاه‌ها را حتی تا یک میلیون تومان زیر قیمت خرید کنید و از داشتن دستگاهی باکیفیت مطمئن باشید.

دستگاه‌های مینروا از ۶ مرحله تا ۸ مرحله متغیر هستند و هر کدام باید مناسب با میزان آلودگی منطقه زندگی و نیاز انتخاب شوند. دستگاه‌های مینروا فیلتر به شرح زیر می‌باشند:

  1. تصفیه آب هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS
  2. تصفیه آب هفت مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva Ro7_Alkaline
  3. تصفیه آب شش مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva Ro6_50G
  4. تصفیه آب ۸ مرحله ای لامپ یو وی دار اشعه ماورا بنفش مینروا مدل Minerva Ro8_UV

در این فروش ویژه شما می‌توانید کامل‌ترین و البته پرفروش‌ترین دستگاه تصفیه آب خانگی را که دستگاه تصفیه آب ۸ مرحله‌ای اکسیژن ساز است را با یک میلیون تومان تخفیف خریداری کنند. همچنین در زمان خرید از مینروا فیلتر، هزینه‌ای برای ارسال دستگاه و نصب آن پرداخت نخواهید کرد و همچنین زمان تعویض فیلترها نیز به شما یادآوری می‌شود تا از دستگاه خود به خوبی مراقبت کنید.

مینروا فیلتر2

مزایای دستگاه‌های مینروا فیلتر

مینروا فیلتر علاوه بر ارائه دستگاه‌هایی با کیفیت بالا، مزایای دیگری نیز برای مصرف کنندگان دارد. این مزایا هم می‌توانند آنها را از داشتن آب سالم و تصفیه شده در خانه مطمئن کند، هم می‌توانند به آنها در صرف هزینه کمتر کمک کنند و هم می‌توانند امکاناتی در سرویس و نگهداری دستگاه‌ها به مشتریان باشند. مزایای خرید از مینروا فیلتر عبارت‌اند از:

  • گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات به مدت ۱۲ ماه
  • عدم پرداخت هزینه برای نصب و ارسال کالا
  • اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر و سرویس دستگاه
  • پاسخگویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • فروش فیلترهای تایوانی، آمریکایی و ژاپنی
  • امکان خرید اقساطی تا ۱۰ ماه با شرایط ویژه
  • پرداخت در تهران و کرج پس از نصب و تست کیفیت آب آشامیدنی

تخفیف و همچنین بهره‌مندی از امکانات بالا می‌تواند فرصتی مناسب برای خرید دستگاه تصفیه آب باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت مینروا فیلتر به ادرس www.minervafilter.com مراجعه کنید.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه