لوگو سایت

شوک طلا به قیمت سکه


به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در بازار ارز امروز دوشنبه  ۲۰ دی ۱۴۰۰ مانند روز گذشته افت کرد. این اسکناس آمریکایی امروز ۱۸۰ تومان از روز گذشته پایین تر بود. قیمت دلار امروز بر روی ۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان قرار گرفت. 

در بازار متشکل ارزی هم سرنوشت دلار نزولی بود. قیمت دلار در ابتدای معاملات امروز ۲۵ هزار و ۸۲۱ اومان معامه شد و در انتهای روز به ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.که نسبت به روز گذشته ۲۸۴ تومان کاهش را نشان می دهد. 


در اکو ایران ببینید، 

قیمت درهم بالا رفت

قیمت درهم عصر امروز نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان بالا رفت و بر روی ۷ هزارو ۷۱۰ تومان قرار گرفت. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد  ۲۸ هزارو ۳۱۸تومان به دست می‌آمد که اندکی نسبت به قیمت  دلار در بازار بالاتر بود. 

شوک طلا به قیمت سکه 

قیمت اونس طلا امروز از مرز ۱۸۰۰ دلار بالا رفت و بر وی ۱۸۰۱ دلار قرار گرفت. همین امر عاملی به عنوان یک شوک صعودی برای قیمت دو فلز گران بهای داخلی عمل کرد. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱۲ هزار و ۴۰۰ توما ن گران شد و بت ۱ میلیون و ۲۰۶ هزار تومان معامله شد. 

قیمت سکه هم ۸۰ هزار تومان صعود کرد و با ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مبادله شد.  با احتساب قیمت ۲۷ هزار و ۷۳۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱  میلیون و ۶۸۱ هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز ۷.۰۱ درصد بود.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه