۳۵٫۵ میلیون نفر از مشمولان، سود سهام سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت کردند – مجله خبری اقتصاد پیشرو
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷
بسته تشویقی سازمان بنادر؛ بندر شهیدبهشتی را رونق می دهد/ مشوق های غیر تعرفه ای؛ مکملِ تخفیفات تعرفه ای/ رشد و توسعه اقتصادی بندر چابهار/ تخفیفات تعرفه ای در راستای حمایت از خطوط کشتیرانی و کالای ایرانی – مجله خبری اقتصاد پیشرو
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷

وفاق ملی و همدلی رسانه ها برای حمایت از کالای داخلی ضروری است/ تقویت ارتباط بخش خصوصی، دولت و مردم وظیفه مهم روابط عمومی هاست – مجله خبری اقتصاد پیشرو


وفاق ملی و همدلی رسانه ها برای حمایت از کالای داخلی ضروری است/ تقویت ارتباط بخش خصوصی، دولت و مردم وظیفه مهم روابط عمومی هاست

مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رسانه ها باید با اتحاد و وفاق ملی از کالای ایرانی حمایت کنند.

به گزارش شاتا، سونیا پوریامین در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها در مجتمع مس سرچشمه کرمان با بیان این مطلب، افزود: روابط عمومی ها باید برای اطلاع رسانی و تشریح دستاوردها بیش از پیش تلاش کنند تا مردم باید از توانمندی های صنعتی و معدنی کشور اطلاع پیدا کنند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه مردم استان کرمان باید بدانند مس سرچشمه جزو ارکان اساسی مس جهان است و از پتانسیل های معدنی استان زرخیز کرمان آگاه شوند.

مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت شفافیت و به روز بودن در اطلاع رسانی، گفت: در استانها نیز باید شورای اطلاع رسانی تشکیل شود و ارتباط روابط عمومی سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانی با صدا و سیما و رسانه ها تقویت شود.

وی افزود: تیم رسانه ای وزارتخانه در کنار روابط عمومی های سازمانهای استانی خواهد بود و با هم این دوران حساس را پشت سر خواهیم گذاشت.

اخبار مرتبط



مطلب وفاق ملی و همدلی رسانه ها برای حمایت از کالای داخلی ضروری است/ تقویت ارتباط بخش خصوصی، دولت و مردم وظیفه مهم روابط عمومی هاست برای اولین بار در اینجا منتشر شده.

amir
amir
طراح و برنامه نویس وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *