لوگو سایت

اگر اسرائیل خشمی از ما دریافت کند، از جا بلند نخواهد شد


جانشین فرمانده کل ارتش افزود: امروز عربده‌کشی‌هایی که رژیم صهیونیستی می‌کند و ناله‌هایی که می‌زند به خاطر این است که قدرت هماوردی با ما را ندارد و می‌داند اگر زمانی از ما خشمی دریافت کند دیگر از جا بلند نخواهد شد.

دادرس تاکید کرد:  اگر می‌خواهند با ما صحبت کنند، کشورهای بزرگ دنیا پشت میز با ما صحبت می‌کنند که این به خاطر عزتی است که خداوند به برکت استقامت و ایستادگی ما و به برکت وفاق ملی و باهم بودن و رهبری فریخته‌ای  است که داریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم منطبق با آموزه‌های امیرالمومنین(ع) زندگیمان را تنظیم کنیم و عزت دین و زینت کشور باشیم باید از امیرالمومنین علیه السلام پیروی کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: زمانی می‌توانیم با حجم سختی‌ها مقابله کنیم که بتوانیم خودمان را در تمام ابعادی که از آموزه‌های امیرالمومنین است در مرتبه قابل قبول قرار دهیم، مطیع خدا بودن یعنی به یاد خداوند و مطیع ائمه اطهار است که خوشبختانه ما امروز در ارتش این ویژگی‌ها را شاهد هستیم.  

دادرس با تاکید بر اینکه باید همواره به یاد خداوند باشیم گفت: عزیزان دانش آموخته، شما که می‌خواهید از امروز خدمت خود را در ارتش آغاز کنید، اگر در رفتارهای خود مراقبت کنید، می‌توانید در مرتبه‌ای قرار بگیرید که سرباز امیرالمومنین و امام زمان عج و ولایت باشید. 

وی، خردمندی و بردبار بودن و شانه خالی نکردن از مسولیت را از خصایص یک رزمنده کارآمد دانست و گفت: آن چیزی که می‌تواند در میدان عمل به شما کمک کند، صبر و استقامت و خردمندی است یعنی شما بتوانید با قواعد و مسائلبرخورد منطقی داشته باشید تا بتوانید صحنه را مدیریت کنید.  

جانشین فرمانده کل ارتش، خدمت در نیروهای مسلح را شغلی سخت عنوان کرد و تصریح کرد: در عین اینکه سربازی در ارتش کار سختی است اما باید خدا را شکر کنیم که توفیق دفاع از کشور و حریم ولایت را به ما سپرده است.  

دادرس در بخش دیگر از سخنانش،‌فضای مجازی را یک تهدید و در عین حال یک فرصت ارزیابی کرد و گفت: اگرچه می‌توان از فضای مجازی و اینترنت مطالب بسیار خوبی آموخت اما در کنار این، در فضای مجازی ظهور طاغوت را بیشتر و بهتر از همه چیز می‌توان دید.

وی بیان کرد: فضای مجازی روز و شب با ما همراه است تا رنگ فرهنگ و ارزش‌های ما را تغییر دهد و نگاهمان را به پدیده‌های بیرونی دگرگون کند پس مراقب باشید که امروز یک دشمن همواره در کنار ماست که تک تک ما را تهدید می‌کند و در هر موضوعی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه این تهدیدات در ۱۰ سال گذشته وجود نداشت، عنوان کرد: اگر توانستیم از شر این دشمن خلاصی پیدا کنیم می‌توانیم موفق‌تر به کارمان ادامه دهیم.

امیر دادرس گفت: غیرت دینی باید نشان‌دهنده شجاعت شما در میدان رزم باشد و این غیرت دینی و شجاعت است که تفاوت‌ها را در میدان رزم رقم می‌زند.

وی شجاعت را یکی از ویژگی‌های بارز جوانان ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: جوانان ما در دفاع مقدس با شجاعت و غیرت دینی توانستند به خوبی مقاومت کنند و صحنه‌های زیبایی را رقم بزند و پاداش آن یعنی شهادت را دریافت کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: میدان، مرد شجاع می‌خواهد که بتواند با صبر و شکیبایی سختی‌ها را تحمل کند و از ارزش‌ها دفاع و پاسداری کند.

دادرس با اشاره به ناامنی‌ها و مشکلاتی که سال‌های اخیر در منطقه به وجود داشت، گفت: شما دیدید که با وجود همه ناآرامی‌ها و اتفاقاتی که در کشورهای همسایه ما رخداد ایران در امنیت کامل  است.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه