لوگو سایت

آغاز تغییرات بزرگ در سایپا؟


شنیده ها حکایت از آن دارد که سید جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا ساعت ۱۶ امروز از همه مدیران و کارکنان دفتر خود خداحافظی کرد.

سلیمانی با حضور اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از این گروه خداحافظی کرد، هنوز دلیل این امر مشخص نشده است.

این دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی و مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد، در دی ماه ۱۳۹۷  جانشین محمدرضا سروش شده‌بود. حکمی که سبب شد سروش کوتاه‌ترین دوه مدیرعاملی سایپا را به ثبت برساند. سروش از مهرماه ۹۷ تا دی این سال مدیرعاملی دومین خودروسازی کشور را در اختیار داشت.

تیرماه ۱۳۹۸ در پی تشکیل پرونده قضایی درباره برخی تخلفات در ثبت‌نام‌ها و قرعه‌کشی‌های صورت گرفته در این خودروسازی برای برخی از افراد حکم جلب و برای سلیمانی حکم ممنوعیت خروج از کشور صادر شد.

 

 او درست سه سال سکان کشتی دومین خودروسازی کشور -دی ماه سال ۹۷ تا دی ماه ۱۴۰۰- را در اختیار داشت.دراین مدت محصولات این خودروسازی مانند سایر خودروهای کشور روندی تصاعدی داشت و هنوز بخش عمده تحویل محصولات این خودروسازی به روز نشده است.

در روز به کرسی نشستن سلیمانی قیمت تیبای صندوقدار در بازار ۴۱میلیون و۵۰۰ هزارتومان بود، قیمت این خودرو در روز خداحافظی او به ۱۸۱میلیون تومان رسیده است.

هنوز جانشین سلیمانی به صورت رسمی مشخص نشده است.   



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه