لوگو سایت

شکایت سرمایه‌گذاران رمزارزها از ۲ سلبریتی


به گزارش اقتصادنیوز ، در بازار معاملاتی دیروز قیمت طلا افزایش یافت و از سطح مقاومت خود عبور کرد. 

دیروز شاخص دلار آمریکا به پایین ترین حد دو ماه اخیر رسیده است. هر اونس طلا در ماه فوریه(بهمن) با ۷ دلار و ۷۰ سنت افزایش به ۱۸۲۶ دلار و ۲۰ سنت رسید و نقره در ماه مارس(اسفند) با ۰.۳۹۸ دلار افزایش به ۲۳.۲۱ دلار در هر اونس رسید.

گزارش شاخص قیمت مصرف کننده صبح چهارشنبه برای دسامبر(آذر/ دی) ۲۰۲۱منتشر شد. این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷.۰ درصد افزایش یافت. انتظار می رفت که این رقم ۷.۱ درصد افزایش پیدا کند. عدد CPI بالاترین تورم مصرف کننده سالانه در ۴۰ سال گذشته را نشان می‌دهد.

gold

بیت‌کوین در کانال ۴۳هزار دلار

خریداران بیت کوین (BTC) از سطح ۴۰ هزار دلار پشتیبانی کردند. به نظر می‌رسد سیگنال‌های فروش بیش از پیش‌بینی‌ها در نمودارها ثبت شده بودند. جهش اخیر می‌تواند نشان‌دهد که ارز دیجیتال پس از کاهش نزدیک به ۳۰ درصدی نسبت به بالاترین قیمت خود در حدود ۶۹هزار دلار در ماه نوامبر ۲۰۲۱ تغییر روند داده و وارد فاز صعودی شده است.

شکایت سرمایه‌گذاران از دو سلبریتی

برخی کاربران و سرمایه‌گذاران  رمزارز از کیم کارداشیان(سلبریتی آمریکایی) و فلوید می‌ودر(بوکسور معروف) به اتهام آنچه گمراه کردن سرمایه‌گذاران در هنگام تبلیغ یک ارز دیجیتال کمتر شناخته‌شده به نام EthereumMax برای میلیون‌ها فالوور رسانه‌های اجتماعی خود، عنوان کرده بودند،شکایت کردند. این رمزارز با اتریوم، دومین ارز باارزش جهان متفاوت است.

این شکایت ادعا می‌کند که افراد مشهور در مورد این ارز کمتر شناخته شده در پست‌های رسانه‌های اجتماعی «اظهارات نادرست یا گمراه کننده» ارائه کردند.

im-465132



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه