لوگو سایت

وحشت اسرائیل از موشک ها و پهپادهای ایران و حزب الله لبنان


این افسر اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در تحلیلی که در روزنامه «جروزالم پست»  منتشر شده نوشت، ده‌ها هزار موشک و راکت اسرائیل را تهدید می‌کند و می‌تواند تاسیسات حیاتی برق، آب و ارتباطات را مختل کند، به فرودگاه‌های غیرنظامی و نظامی آسیب برساند و این وضعیتی غیرقابل تحمل و غیرقابل قبول است.

 این مقام سابق نظامی رژیم صهیونیستی در ادامه تحلیل خود نوشت، خطرناک‌ترین دشمن اسرائیل در مرزها حزب الله لبنان است که دارای زرادخانه‌ای متشکل از ۱۲۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ موشک دقیق و راکت ‌است و می‌تواند هر روز صدها موشک و موشک را علیه اهداف غیرنظامی و نظامی در اسرائیل پرتاب کند.

وی پیشنهاد  داد که لازم است یک حمله پیشگیرانه علیه حزب الله در زمان مناسب آغاز شود و سامانه‌هایی از موشک‌های دقیق زمین به زمین در بردهای ۴۰۰ تا ۶۰۰ کیلومتری راه اندازی شده تا بدین وسیله موشک‌ها و راکت‌های حزب الله نابود شود.

این مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در بخش دیگر این گزارش با اشاره به ترس موجود در بدنه این رژیم  نوشت، من می‌ترسم که ایالات متحده ما را رها کند تا در برابر ایران دفاع کنیم و مجبور شویم همزمان در چهار یا پنج جبهه عمل کنیم: ایران، حزب الله، حماس، انتفاضه در یهودیه و سامره، و اعراب ساکن اسرائیل.

یک وبگاه تحلیلی صهیونیستی نیز اخیرا نوشت، تل آویو نگرانی فزاینده‌ای در مورد پهپادهای ایران دارد، زیرا ایرانی‌ها راه‌های غلبه بر سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل را ایجاد کرده‌اند.

وبگاه صهیونیستی «جی ان اس» نوشت، این سلاح کشنده جدید نه تنها تهدیدی برای اسرائیل، متحد راهبردی واشنگتن در منطقه است، بلکه تهدیدی مهم برای منافع منطقه‌ای آمریکا نیز به شمار می‌رود. از آنجایی که ایالات متحده و سایر قدرت‌های جهانی با ایران در وین برای بازگرداندن توافق هسته‌ای درگیر هستند، باید این سلاح را در مرکز مذاکرات قرار دهند.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه