لوگو سایت

تسویه آنی وجوه مشتریان، خدمتی نوین از کارگزاری مدبر آسیا


  زیرساخت تسویه آنی رابین پی، به مجموعه های فعال در بازار سرمایه، امکان تسویه و واریز وجه به حساب مشتریان را بدون محدودیت های زمانی شبکه بانکی، در تمامی بانک های فعال کشور، در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی ۳۶۵ روز سال، فراهم ساخته است.

این سامانه با برقراری ارتباط با سایر زیرساخت های فناوری اطلاعات، امکان مدیریت یکپارچه فرآیند های حوزه مالی و پرداخت را در مجموعه های فعال در بازار سرمایه فراهم می سازد. 

کارگزاری مدبر آسیا در راستای توسعه هوشمندانه خدمات و سرویس های خود به فعالان بازار سرمایه از ابتدای سال ۱۴۰۰ و مطابق با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان بورس و اوراق بهادار، اقدام به توسعه زیرساخت های فنی و کسب و کاری جدید در حوزه ارتباط بازار سرمایه با حوزه بانکی و پولی نموده است. از این رو پس از طی فرآیند توسعه و اخذ مجوز بهره برداری از سامانه تسویه آنی وجوه، از ابتدای دی ماه سال جاری اقدام به بهره برداری از این سامانه نموده و در حال حاضر بخش زیادی از فرآیند پرداخت وجوه مشتریان در این کارگزاری از این طریق صورت می پذیرد. 

با عملیاتی شدن این زیرساخت کارگزاری مدبر آسیا امکان برداشت آنی مانده حساب را برای تمامی مشتریان خود فراهم شده است. راه اندازی این زیرساخت تغییری در روند فعلی درخواست وجه در سامانه معاملات برخط کارگزاری مدبر آسیا ایجاد نمی کند و کاربران مطابق با روال سابق و پس از ثبت درخواست وجه در سامانه، بصورت آنی و بدون وابستگی به محدودیت های زمانی و روال های بانکی، وجه مورد نظر را در حساب بانک خود دریافت می نمایند. 

از آنجایی که زیرساخت تسویه آنی رابین پی از طریق شبکه پرداخت یاری خود فرآیند تسویه وجوه درخواستی مشتریان را مدیریت و اجرا می‌نماید، از این رو محدودیت های شبکه بانکی برای روزهای کاری و روزهای تعطیل وجود نداشته و امکان تسویه وجوه مشتریان در تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز در تمامی ۳۶۵ روز سال مستقل از محدودیتهای زمانی ساتنا و پایا و همچنین در تمامی بانک های فعال کشور، برای کارگزاری مدبر آسیا فراهم گردیده است. 

در حال حاضر پرداخت وجوه به مشتریان در کارگزاری مدبر آسیا در بیش از ۱۰ بانک فعال و بزرگ کشور بصورت آنی و برخط صورت گرفته و مشتریان می توانند در زمان درخواست وجه، هر کدام از حساب های بانکی مد نظر خود را انتخاب و وجه را بصورت آنی دریافت نمایند. 

زیرساخت تسویه آنی وجوه رابین پی، اولین سرویس پرداخت یاری تسویه آنی در بازار سرمایه می باشد که از طریق شرکت ایده های هوشمند رابین به عنوان یکی از زیرمجموعه های فعال در گروه مالی مدبر آسیا، ارائه شده است.

برای عضویت و بهره مندی از خدمات متنوع هم اکنون در در کارگزاری مدبر آسیا ثبت‌نام کنید.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه