لوگو سایت

خانه‌های شمال پایتخت چند؟ | اقتصاد آنلاین


اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ مناطق یک و سه از مناطق شمالی تهران محسوب می‌شود که متوسط قیمت مسکن در این دو منطقه بسیار بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران است و در گزارش بانک مرکزی، متوسط قیمت مسکن در این دو منطقه طی فروردین ماه سال جاری تقریبا ۶۶ و ۵۶میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام شد. پس از آن منطقه دو، سومین منطقه گران قیمت تهران در حوزه قیمت مسکن محسوب می‌شود که دو محله سعادت آباد و شهرک غرب که در شمال غربی تهران قرار دارد، متعلق به این منطقه است.

در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت واحدهایی که در آژانس‌های املاک شمال تهران فایل شده است، بپردازیم. لازم به ذکر است قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، تنها نمونه‌ای از فایل‌های پیشنهادی آژانس‌های املاک شمال تهران است و به طور مطلق قیمت مسکن در محله‌هایی که خواهید دید را بیان نمی‌کند؛ اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها نداشته و قیمت مسکن در هر یک از محله‌ها باتوجه به عواملی چون متراژ، سن بنا، کوچه و خیابان، نور و… متفاوت خواهد بود.

قیمت خانه در شمال پایتخت

یک واحد آپارتمان ۱۰۵متری و نوساز در محله زعفرانیه متری ۷۱میلیون تومان و واحدی ۱۶۰متری و ۱۰ساله در قیطریه متری ۶۰میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ولنجک از شمالی‌ترین محله‌های تهران است که یک واحد ۹۸متری و یک سال ساخت در آن متری ۸۰میلیون تومان فایل شد. واحدی ۳۳۰متری در محمودیه نیز با قیمت ۱۰۰میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

سعادت آباد محله‌ای در شمال غرب تهران است که قیمت مسکن در آن تقریبا از متری ۵۰ تا ۵۵میلیون تومان شروع می‌شود و برخی از واحدهای نوسازش بیش از ۱۰۰میلون تومان در هر متر مربع قیمت دارد؛ یک خانه ۷۲متری و ۱۰ساله در این محله متری ۶۴میلیون تومان قیمت خورد. همچننی قیمت یک خانه ۱۴۰متری و ۵سال ساخت در محله میرداماد ۶۸میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام شد.

یک دستگاه آپارتمان ۹۰متری و ۶سال ساخت در محله جردن متری ۶۵میلیون تومان، خانه‌ی ۸۵متری و ۴ساله در الهیه متری ۷۳میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان ۱۴۳متری و یک سال ساخت در نیاوران متری ۷۹میلیون تومان قیمت خورد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه