لوگو سایت

برگزاری نشست کابینه نتانیاهو در پناهگاه زیرزمینی!


به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، وزرای  دولت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل در حالی ساعت هشت و سی دقیقه شب به وقت محلی نشستی ویژه برای بررسی اوضاع دارند که قرار است این نشست در پناهگاهی ضد موشکی در زیر زمین برگزار شود.

پس از ضرب‌الاجل گروه‌های مقاومت، رسانه‌های صهیونیستی از باز کردن درهای پناهگاه‌ها در جنوب فلسطین اشغالی و تغییر مسیر هواپیماهای فرودگاه «بن‌گوریون» خبر دادند.

این در حالی است که منابع فلسطینی، بعداز ظهر امروز (چهارشنبه)، فعال شدن آژیرهای خطر در اشدود، عسقلان و جنوب تل‌آویو خبر دادند. «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که پنجاه راکت به سمت اشدود اشغالی شلیک کرده است.

پس از تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به قدس و مسجدالاقصی، تمام فلسطین از جمله کرانه باختری ، غزه و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به پا خاسته‌اند و سه روز است که این درگیری‌ها ادامه دارد.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک شدن بیش از یک‌هزار فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی طی دو روز اخیر خبر داد. رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند تاکنون حداقل پنج صهیونیست در این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شدند.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه