لوگو سایت

حملات شدید صهیونیست‌ها به نوار غزه


شبکه‌های الجزیره، المیادین، خبرگزاری شهاب نوشتند، خانه‌ای در غرب نوار غزه، محل تجمع جناح‌های فلسطینی در اردوگاه «النصیرات» در مرکز، خانه‌ای در خیابان الجلاء، شعبه «بانک ملی اسلامی» در محله الریمال و محله الساجیه هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفت.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم گزارش دادند که محل کار «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه هدف حمله هوایی قرار گرفته است.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که در پی حملات بامدادی رژیم کودک‌کش صهیونیستی به این منطقه، یک فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

خبرنگار المیادین نیز از غزه گزارش داد: «هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی حملات خشونت‌آمیزی خود را به شهرهای غزه و خان ​​یونس انجام دادند. هواپیماهای اسرائیلی مجتمع پزشکی الشفا در شرق غزه را نیز هدف قرار دادند».

خبرنگار الجزیره نیز گفت که جنگنده‌های صهیونیستی در عرض چند دقیقه ده‌ها بار مناطق مختلفی را در نوار غزه هدف حملات ددمنشانه قرار دادند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، به منزل «محمد السنوار» یکی از فرماندهان گردان‌های القسام در خان یونس، حمله هوایی شده است.

پیش از این، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی رجزخوانی تلویزیونی در بامداد یکشنبه، با «منصفانه» توصیف کردن کشتار کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، تهدید کرد که به حملات شدیدتر علیه فلسطینیان ادامه می‌دهند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته قبل و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. وزارت بهداشت نوار غزه امروز اعلام کرد که تا این لحظه، شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ۱۳۹ شهید از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن رسیده است. همچنین بیش از ۷۰۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

«ابو عبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های القسام نیز شامگاه شنبه گفت که به دستور «ابوخالد محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، منع آمد و شد در تل‌آویو و شهرهای اطراف آن برای دو ساعت از ساعت ۱۰ شب به وقت محلی تا ساعت ۱۲ متوقف خواهد شد و پس از آن صهیونیست‌ها باید بار دیگر بر روی یک پا بایستند.

حملات شدید صهیونیست‌ها به نوار غزه/ دفتر «یحیی السنوار» هدف قرار گرفت



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه