لوگو سایت

نرخ ارز دوباره بازار خودرو را بهم ریخت + جدول قیمت ۲۶ اردیبهشت


به گزارش اقتصادنیوز؛ روز گذشته همزمان با افزایش قیمت دلار به یکباره بازار خودرو رشد قیمت را تجربه کرد، اما امروز و با فروکش کردن قیمت دلار بازار خودرو آرام شد، بطوریکه امروز شاهد ایجاد ثبات در بازار محصولات پرطرفدار دو گروه ایران خودرو و سایپا بودیم.

به گفته فعالان بازار خودرو با چرخش نرخ دلار نسبت به روز گذشته ترمز رشد قیمت خودرو در بازار یکباره کشیده شد و بازار خودرو درجا زد.

نوسان قیمت در بازار خودرو در دو روز گذشته در حالی صورت گرفته که به گفته فعالان بازار خودرو فروشنده در بازار بسیار اندک است و بسیاری از فروشندگان به امید بازگشت مجدد قیمت ها فعلا دست از فروش کشیده اند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به « پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7 » و «سمند سورن»، اشاره کرد که امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

براساس رصد بازار خودرو قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز در بازار به ۲۰۲ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز امروز در بازار ۲۵۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان خانواده ۲۰۶ مدل صندوقدار این خودرو امروز بدون تغییر و با قیمت ۲۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد. 

از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده سمند هم امروز بدون افزایش قیمت در بازار عرضه شده اند. براساس ارزیابی های صورت گرفته «سمندLX»  امروز در بازار با قیمت ۱۹۱ میلیون تومان عرضه شد. «سمندLX  با موتور EF7» نیز ۲۰۰ میلیون و سمند سورن با  قیمت ۲۴۲ میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

ایران 27



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه