لوگو سایت

خانه های زیر ۱۰۰ متر شمال تهران چند؟


اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ هر چند واحدهای کوچک با متراژی کمتر از ۱۰۰متر، با افزایش قیمت مسکن طرفداران زیادی پیدا کرده است اما این واحدها آنقدر که در سایر نقاط تهران وجود دارد، در شمال تهران دیده نمی‌شود. بیشتر واحدهای شمال تهران متراژ بالا بوده و قیمت بالایی نیز دارد.

مناطق یک، سه و برخی از محله‌های منطقه۲ در شمال شهر تهران قرار دارد و از جمله محله‌های معروف این مناطق می‌توان به نیاوران، سعادت‌آباد، زعفرانیه، الهیه، ولنجک، جردن، کامرانیه، فرمانیه و… اشاره کرد که در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای زیر ۱۰۰متری که در آژانس‌های املاک شمال تهران فایل شده است، می‌پردازیم.

قیمت مسکن

گفتنی است؛ اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌هایی که در ادامه می‌بینید ندارد و این ارقام تنها قیمت نمونه‌ای از واحدهای کوچک است که در آژانس‌های املاک شمال تهران فایل شده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عواملی مانند سن، امکانات، موقعیت دقیق ملک و… متفاوت خواهد بود.

یک دستگاه آپارتمان ۶۵متری و ۱۵ساله در محله الهیه متری ۷۰میلیون تومان فایل شده است؛ برای خرید واحدی ۷۳متری و ۱۲سال ساخت در کامرانیه نیز ۵۱میلیون تومان سرمایه برای هر متر مربع مورد نیاز است.

زعفرانیه یکی از محله‌های گران قیمت در شمال تهران است که واحدی ۸۱متری و ۲سال ساخت در آن با قیمت ۱۱۰میلیون تومان برای هر متر مربع به فروش می‌رسد؛ یعنی رقمی نزدیک به دو برابر قیمت مسکن در منطقه یک (که گران‌ترین منطقه تهران است). همچنین واحدی ۶۹متری و ۸سال ساخت در فرمانیه با قیمت ۶۴میلیون تومان در هر متر مربع قیمت گذاشته شد.

یک خانه ۷۲متری و ۱۶سال ساخت در قیطریه متری ۵۹میلیون تومان و واحدی ۸۹متری و ۹سال ساخت در نیاوران متری ۶۵میلیون تومان قیمت خورد.

ولنجک یک محله در شمالی‌‎ترین نقطه تهران است که واحدی ۷۴متری و ۱۰ساله در آن با قیمت ۷۸میلیون تومان در هر متر مربع فروخته خواهد شد. همچنین برای خرید یک خانه ۹۰متری و ۹سال ساخت در تجریش به ۷۳میلیون تومان سرمایه برای هر متر نیاز خواهید داشت.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه