لوگو سایت

سیل سه واگن یک رام قطار باری در سمنان را از ریل خارج کرد


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این حادثه حدود ساعت ١٨ و ١٠ دقیقه امروز و حدفاصل ایستگاه های سرخدشت و لاهورد رخ داده است.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان به رسانه‌ها، این حادثه در پی خارج شدن ۳ واگن از یک قطار باری در مسیر سمنان به تهران رخ داد.

ایرج رییسیان ادامه داد : این حادثه در حدفاصل ایستگاه سرخدشت و لاهورد در شهرستان سرخه رخ داده است و به علت بارش شدید باران در این منطقه و جاری شدن سیل این قطار از مسیر منحرف و سه واگن آن از ریل خارج شد.

 این قطار باری از سمنان به سمت تهران در حال حرکت بود و این رخداد تلفات جانی نداشت.

هم اکنون به منظور نظم‌دهی به تردد قطارها و جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی، این خط مسدود شده و قطارهای عبوری در ایستگاه های دیگر متوقف هسنند تا مشکل برطرف شود.

روابط عمومی راه آهن شمالشرق(١) در پیامی اعلام کرد: طی ساعات گذشته و بر اثر بارندگی در کیلومتر های ۱۷۳ و ۱۳۷ از مسیر تهران مشهد به دلیل آبگرفتگی و حجم بالای سیلاب ، قطارهای مسافری با نظر کمیسیون فنی و در راستای جلوگیری از وقوع حادثه متوقف شده اند.

در این پیام آمده است: مامورین قطار نجات جهت تقویت خاکریز و اطمینان از ایمن بودن خط به محل های آبگرفتگی اعزام شدند و پیش بینی می شود تردد قطارها از حدود ساعت ٢١ به روال عادی برگردد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه