لوگو سایت

گزارش لحظه به لحظه مناظره دوم ریاست‌جمهوری سیزدهم؛ آغاز رانددوم محسن رضایی از مردم عذرخواهی کرد/ آقای زاکانی گلایه دارم


به گزارش اقتصادنیوز پس از حدود ۱۵ دقیقه استراحت نامزدها وارد استودیوی مناظره شدند.

متن کامل بخش اول مناظره دوم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  خبرآنلاین، محسن رضایی در ابتدای بخش دوم مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با اشاره به اشتباه لفظی خود در در زمان گفتن «یاساشین آذربایجان»، گفت: مردم با اشتباه من در فضای مجازی شوخی کردند؛ از مردم تشکر می‌کنم که با من شوخی می‌کنند، این شوخی ها سرمایه های من هستند.

سپس رضایی بخاطر اشتباه لفظی‌اش در به کار بردن اصلاح یاساشین آذربایجان عذرخواهی کرد و چند مرتبه گفت یاشاسین اذربایجان. 

همچنین رضایی با اشاره به توئیت مرکز پژوهش های مجلس گفت: از آقای زاکانی {رییس مرکز پژوهش ها} گلایه می کنم. بلافاصله سایت مرکز پژوهش ها این را تیتر کرده است. چرا یک مرکز دولتی باید چنین کاری کند؟

رضایی: مردم هیچوقت از دولتمردان نترسند/از برادرم جناب آقای زاکانی گله مندم

اجازه بدهید یک نکته بگویم. در زمان استراحت دیدم که مردم با اشتباه کلامی من شوخی کردند. این نشان می دهد که شما من را جزو خودتان می دانید. امیدوارم که مردم هیچوقت از دولت مردان نترسند.

من بابت اشتباه لفظی عذرخواهی می کنم. یاشاسین آذربایجان. 

از برادرم جناب آقای زاکانی گله مندم. در سایت مرکز پژوهش ها چطوری بلافاصله این مطلب را تیتر می کند و می زند؟ من افتخار می کنم که لر هستم اما تمام زندگی ام تقدیم مردم ایران شده است. آذربایجانی ها می دانند که من چه علاقه ای به مهدی باکری دارم. 

خود مرکز پژوهش های مجلس یارانه انرژی ایران را سالانه ۴۹ میلیارد دلار برآورد کرده است. من خدمت ایشان و آقای همتی عرض می کنم که می توانیم ۴۰ درصد یارانه های پنهان را برگردانیم و از دست افرادی که به آن نیاز ندارند و مشکلات را حل و فصل کنیم. 

هیچ گاه در برنامه ریزی های توسعه رابطه بین توسعه و مسائل زیست محیطی لحاظ نشد. گرد و غبارهای خوزستان و زابل و یزد و مسائل مربوط به آب، نتیجه این اتفاق است. در یزد که توسعه صنعتی دارد، مشکل آب و گرد و غبار وجود دارد. در برنامه من مسئله اقوام و زبان مادری مورد توجه قرار گرفته است.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه