لوگو سایت

قیمت این دسکتاپ ها برابر با قیمت یک خودرو است +جدول


به گزارش اقتصادنیوز ، فروش کامپیوترهای ثابت خانگی اگرچه طی چندسال اخیر، با افزایش قیمت دلار  و رشد تکنولوزی  کاهش چشمگیری پیدا کرده است اما قیمت آن پا به پای افزایش نرخ ارز در بازار افزایش قیمت را دنبال کرده است.

بررسی گرانترین دسکتاپ های موجود در بازار نشان می دهد که در حال حاضر کامپیوتر دسکتاپ گرین مدل Z6 Artemis با قیمت ۲۲۲میلیون و ۲۲۲هزار تومان به فروش می رسد.همچنین کامپیوتر دسکتاپ ایپاسون مدل Shadowcraft Plus را می توانید با قیمت ۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری کنید. کامپیوتر دسکتاپ گیگابایت مدل C200 Windforceهم قیمتی در حدود ۶۶ میلیون تومان دارد و این در حالی است که بیشتر توجه ها در حال حاضر سرگرم بازار خودرو است.

بازار خودرو هم در این چند سال با خروج آمریکا از برجام و  ممنوعیت واردات خودرو افزایش زیادی را تجربه کرده است. سیر صعودی نرخ ارز قیمت موتور سیکلت را هم با خود بالا کشید. معمولا تقاضای موتورسیکلت در تابستان ها افزایش می یابد  و در دو سال اخیر با افزایش قیمت بنزین و شیوع کرونا و باتوجه به سعی مردم برای فاصله گیری اجتماعی از هرطریق، تقاضای این وسیله نقلیه ییش از پیش بالا رفته است.

قیمت پراید ۱۱۱،۱۳۱،۱۳۲ و ۱۵۱ در بازار ایران قیمتی در حدود ۱۱۹تا ۱۳۳میلیون تومان دارد.قیمت پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز مدل ۱۳۹۹ در بازار ۲۰۰میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی را هم می توانید تقریبا با ۱۲۸میلیون تومان  خریداری کنید.

اما در بازار موتور سیکلت هم موتور سیکلت یاماها موتور مدل MT25 حجم ۲۴۹ سی سی با قیمت ۱۹۸میلیون تومان، موتورسیکلت کویر مدل ۲۳۰ST3 سی سی سال ۱۳۹۹ با قیمت ۶۶میلیون تومان به فروش می رسد که نشان  رالی کیس با خودرو و موتور است.

در ادامه فهرستی از قیمت روز دسکتاپ در بازار آمده است.

دسکتاپ

 

 

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه