لوگو سایت

چه کسانی به رییسی تبریک گفتند؟


 نبیه بری، رییسی پارلمان لبنان در پیامی برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری ایران و پیروزی رییسی جمهور جدید را به رهبر انقلاب تبریک گفت.

 در این پیام آمده است: ایران همان طور که هست، در پایداری و ایستادگی در برابر محاصره و تحریم، بزرگ و قدرتمند است.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت آیت الله رییسی

رییسی محترم جمهور منتخب ملت بزرگ ایران

با سلام و درود فراوان

بار دیگر آحاد ملت قهرمان و حماسه آفرین ایران اسلامی، هنگامه‌ای دیگر برپا نمودند و با لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانۀ انقلاب اسلامی شور و شعور سیاسی را در هم آمیخته و با حضور مقتدرانه در آزمون مردمسالاری دینی، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند. اینجانب به نمایندگی از سوی مدیران، متخصصان و تلاشگران صنعت هسته ای کشور این پیروزی بزرگ را به پیشگاه ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و جنابعالی تبریک عرض می نمایم. امیدوارم با استعانت از درگاه حضرت احدیت و با استمداد از انفاس قدسی ائمۀ اطهار(ع) خاصه عنایات هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بیش از پیش در مسیر خدمت مخلصانه و صادقانه به میهن عزیز اسلامی توفیق یابید. بمنه و کرمه

زاکانی به رییسی تبریک گفت

متن پیام علیرضا زاکانی، نماینده قم و رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور گسترده و معنادار مردم با وجود گلایه های فراوان ایشان از وضع موجود بویژه سختی معیشت و رای قاطع آنها به رییس جمهور منتخب، پیامهای مهمی در بر داشت.

پیام نخست حماسه ۲۸ خرداد، لبیک مردم مومن به آرمانهای انقلاب به دعوت رهبرحکیم انقلاب بود که بارها ضمن تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، دغدغه ها و گلایه های مردم را تصدیق کرده بودند.

پیام دوم حضور اکثریت مردم، “نه بزرگ” به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات بود. پروژه ای که از آمریکا و صهیونیسم جنایتکار تا پهلوی منفور و رجوی ملعون و برخی فرومایگان داخلی در آن سهیم شده و منتظر انتقام گیری از نظام و مردم بودند.

پیام سوم حضور مردم، در انتخاب قاطع آیت الله رییسی بود. رای کم نظیر مردم به فردی خوشنام و بااخلاق، فسادستیز، با کارنامه روشن و تحولخواه برای تحقق دولتی قوی و مردمی نشاندهنده اعتماد مردم به سابقه ایشان و مطالبه آنها نسبت به تحقق شعارها و برنامه های اعلامی اوست.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه ملی به رهبر عزیزتر از جانم، مردم وفادار و صبور ایران اسلامی و نیز آیت الله رییسی منتخب گرامی ملت و تشکر از همه دست اندرکاران انتخابات، امیدوارم از هم اکنون، ثانیه ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه ریزی ها برای تشکیل دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود و همه گروهها، افراد و موثرین اجتماعی و سیاسی کشور را به مساعدت، کمک و یاری به منتخب ملت فرا می خوانم.

والسلام علیکم

علیرضا زاکانی

۲۹ خرداد ۱۴۰۰»

تبریک عمار حکیم به مقام معظم رهبری و رییسی

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی برگزاری سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در ایران را به رهبر معظم انقلاب و همچنین ملت و دولت ایران تبریک گفت و نوشت: موفقیت تجربه دموکراتیک و اجرای سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در ایران را به رهبری و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گوییم. 

وی ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی به عنوان رییسی‌جمهور منتخب ملت ایران در این پیام آورده است: همچنین برخورداری از اعتماد ملت در چهار سال آینده را به جناب آقای سیدابراهیم رییسی تبریک می‌گوییم. 

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان اظهار امیدواری کرده است که این انتخاب آغازگر دوره سیاسی تازه‌ای باشد که موجب حل مسائل در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شود.

تبریک ظریف به رییسی

محمد جواد ظریف با انتشار تصاویری از حضور مردم در پای صندوق های رای در صفحه اینستاگرامش نوشت: 

حضور مسئولانه مردم نجیب و دلاور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نمادی از درخشش جمهوریت گردید.

اینجانب ضمن ارج نهادن بر این مشارکت مردم تاریخ‌ساز ایران، کسب اعتماد اکثریت ملت را به رییسی جمهور منتخب، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رییسی تبریک عرض می‌کنم.

حضور مردم در عرصه انتخابات و تعیین سرنوشت و مسیر آینده کشور نقش بی بدیلی در خلق فرصت های ارزشمند برای تضمین امنیت، توسعه و آبادانی میهن، پاسداری از حقوق و منافع ملت و کوشش برای رفع مشکلات و موانع داخلی و خارجی دارد.

امیدوارم که رییسی جمهور منتخب و دولت برآمده از رای مردم، که نماینده همه این ملت بزرگ و پاسدار حقوق تمامی آحاد آن خواهند بود در تحقق مطالبات مردم و تامین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد.

تبریک شمخانی به رییسی

علی شمخانی در توییتی نوشت:  حماسه پرشور حضور در انتخابات۱۴۰۰ را به آحاد مردم، رهبر حکیم انقلاب و جناب آقای رییسی به عنوان منتخب جمهور تبریک می‌گویم. در ابتدای گام دوم انقلاب بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به رخ  روسیاهان پروژه تحریم کشیده شد. آغاز یک شروع نیازمند گام‌های استوارتر از گذشته است.

تبریک ولایتی به رییسی

متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرامی حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی 

رییسی جمهور محترم منتخب

سلام علیکم

حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی ها برای ایجاد ناامیدی در میان مردم، بار دیگر شکوه و جلوه های بی نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در راستای اعتلاء، اقتدار، امنیت، توسعه و پیشرفت کشور، در برابر چشمان همه جهانیان و همچنین دوستان و دلسوزان نظام و انقلاب به نمایش گذارد.

در این میان نگاه عدالت محور، مبارزه با فساد، تبیین برنامه های راهبردی اثرگذار، تلاش برای رفع دغدغه ها و مشکلات آحاد مردم، نخبه گرائی، شایسته سالاری، تامین اقتدار و امنیت کشور، اولویت یافتن موضوعات اقتصادی، جهش تولید و رفع موانع، توسعه تعاملات بین المللی و … از جمله مهمترین دیدگاه ها و نقطه نظرات جنابعالی بود که اقبال عمومی را به دنبال داشت و یقینا با همراهی ملت فهیم و بزرگوار ایران و انسجام ملی در گام دوم انقلاب، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب بیش از گذشته محقق خواهد شد و توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را نیز از میان خواهد برد.

پیروز اصلی این میدان، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این‌ مرز و بوم ثبت و ضبط نمودند.

این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار ایران و جنابعالی تبریک عرض می کنم و بی تردید دوره جدیدی از امید، نوسازی و شکوفائی ایران اسلامی را شاهد و ناظر خواهیم بود. ان شاالله.

علی اکبر ولایتی

خبر درحال تکمیل است…



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه