لوگو سایت

سازمان لیگ با پرسپولیس منصفانه‌ تر رفتار کند


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حمید مطهری جمعه شب در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان با انتقاد از وضعیت زمین بازی اظهار کرد: بازی کردن در این زمین (چمن مصنوعی) فوق العاده سخت است. انتظار من از مسئولان مس این است که هر چه سریع‌تر یک زمین که در شأن باشگاه مس رفسنجان است بسازند که بتوان فوتبال بهتر با آسیب دیدگی کمتر اینجا بازی کرد.

وی افزود: این زمین فوق العاده سنگین است و حداقل به دو سه روز ریکاوری نیاز است که بازیکنان به حالت اولیه بازگردند.

مطهری افزود: تیم مس نشان داد تیمی است که پلن دارد و می‌داند که از بازی چه می‌خواهد؛ درست است که سه چهار هفته نتیجه خوبی نمی‌گیرند اما کادر خوبی دارد و با برنامه هستند اما بازی امروز کاملاً برای ما شناسایی شده بودند و فوتبال خودمان را به آنها دیکته کردیم.

مربی تیم پرسپولیس ادامه داد: در صحنه گل تیم پرسپولیس، البته قبل از آن یکسری تغییرات در شکل بازی با جابجایی نفرات دادیم و کاملاً در اختیار ما بودند. به تیم مس در نیمه دوم به غیر از اواخر بازی، موقعیتی ندادیم و یک گل تاکتیکی و فنی به ثمر رساندیم.

مطهری گفت: هر موقع که خط دفاعی مس بالا بازی می‌کرد این برنامه را داشتیم که با توجه به سرعت دفاع‌های وسط مس از فضاهای پشت آنها استفاده کنیم که خدا را شکر به خوبی استفاده کردیم.

وی با اشاره به غیبت چند بازیکن تیمش گفت: امروز همه جوره نفرات ما در اختیار تیم ملی بودند، حتی مربی ما در اختیار تیم ملی بود، چهار پنج بازیکن آسیب دیده داشتیم درست است که همیشه تیم ورک حرف اول را در تیم ما می‌زند و یک تیم هستیم اما غیبت بازیکنان ما نیز تأثیرگذار بود. وحید امیری، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی را در اختیار نداشتیم. احمد نورالهی که مشکل داشت و او را در دقایق آخر به زمین فرستادیم.

مربی تیم پرسپولیس گفت: توقع از سازمان لیگ این است که با باشگاه پرسپولیس منصفانه‌تر رفتار کند چرا که ما همواره با فدراسیون فوتبال همکاری کرده ایم. بازی‌های ما همیشه جلوتر از سپاهان و با استراحت کمتری برگزار می‌شود و اینها همه موضوعاتی است که از سازمان لیگ می‌خواهیم دقت عمل بیشتری را داشته باشند.

مطهری در خصوص صحنه‌ای که داور نظر خود را بازگرداند نیز گفت: در خصوص آن صحنه اعتقاد داشتیم که خطا است منتهی به نظر من کادر داوری خوب عمل و تصمیم اشتباه خود را اصلاح کردند. داور می‌توانست بازیکن مس را اخراج کند چون شهریار در موقعیت تک به تک قرار داشت و بازی سنگینی بود که به تیم داوری خسته نباشید می گویم. تنها صحنه بازی هم همان صحنه بود.

وی در خصوص خطای هند عبدی در صحنه گل نیز گفت: لمس اول با سینه مهدی و یک گل کاملاً صحیح بود.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه