لوگو سایت

اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۶تیر) / صف خرید شستا از جایش تکان نخورد


اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مانند ۶روز گذشته سبز‌پوش شد و پنج درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» امروز را هم با صف خرید حدود ۲۰۰میلیونی آغاز کرد. این صف دقایقی سنگین‌تر و دقایقی سبک‌تر شد اما در نهایت بازار را با صف خرید ۲۰۷میلیونی ترک کرد. گفتنی است در بورس امروز «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» چهارمین گروه با بیشترین ورود پول حقیقی‌ها بودند و «شستا» نیز دومین نماد با بیشترین ورود پول ثبت شد.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۱۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن حدود ۴۳میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۱۳۰ریال آغاز خواهد کرد. گفتنی است حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته ۳.۵برابر شده است.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۵۶میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۷درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و سه درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۶میلیون برگه سهم(۱۳درصد) را افراد حقیقی و حدود ۳۷میلیون برگه سهم(۸۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا6تیر



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه