لوگو سایت

دلار آزاد بر قله دو ماهه + جدول


به گزارش اقتصادنیوز دلار آمریکا معاملات امروز را با قیمت ۲۴ هزار و ۶۷۰ و ۲۷۰ تومان بالاتر از نرخ عصر روز گذشته آغاز کرد. قیمت دلار در ادامه از مرز ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان عبور کرد و روی ۲۴ هزار و ۷۴۰ تومان قرار گرفت.  قیمت دلار آمریکا از ۲۶ فروردین روی این سطوح قرار نگرفته بود.

قیمت درهم امارات نیز همراه با افزایش قیمت دلار رشد کرد، درهم امارات در شروع کار روی ۶ هزار و ۷۶۰ تومان قرار داشت. نرخ درهم در ادامه رشد کرد و روی ۶ هزار و ۸۰۰ تومان متوقف شد.

افزایش قیمت‌ها در بازار دلار به طور عمده تحت تاثیر تاثیر تغییر فضای مذاکرات و به طور خاص تعیین نشدن زمان شروع دور جدید اتفاق افتاد.

در ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه عصر به وقت ایران قیمت طلای جهانی قدری پایین‌تر از نرخ عصر روز جمعه (آخرین روز کاری هفته بازارهای جهانی) قرار داشت، اما قیمت سکه تغییرات مثبت را نسبت به دیروز به ثبت رسانده بود. سکه امامی که عصر روز گذشته روی قیمت ۱۰ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان قرار داشت، در طول معاملات امروز روند افزایشی را دنبال کرد، رقم‌هایی بالای ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را به ثبت رساند و در پایان معاملات روی ۱۰ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

N2

ورود دلار متشکل به کانال ۲۴ هزار تومان

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی نسبت به روز گذشته ۳۱۷ تومان افزایش یافت، به کانال ۲۴ هزار تومان وارد شد و روی ۲۴ هزار و ۱۰۳ تومان قرار گرفت. نرخ دلار سنا نیز ۴۱۵ تومان رشد کرد و روی ۲۴ هزار و ۴۳۹ تومان قرار گرفت. با وجود افزایش قابل توجه قیمت دلار، عرضه دلار متشکل رشد شدیدی نداشت. عرضه دلار متشکل نسبت به روز گذشته تنها ۷ درصد رشد کرد و روی ۶ میلیون و ۵۶۴ هزار قرار گرفت.

J2

برای جمع‌بندی می‌توان گفت در طول معاملات امروز قیمت دلار بازار آزاد افزایش یافت و روی سطوح قیمتی قرار گرفت که از ۲۶ فروردین تجربه نکرده بود. قیمت دلار متشکل به کانال ۲۴ هزار تومان وارد شد. درهم امارات روی ۶ هزار و ۸۰۰ تومان کار خود را به پایان رساند و قیمت سکه امامی نسبت به عصر روز گذشته ۱.۴ درصد افزایش یافت.

J1

 

 

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه