لوگو سایت

اگر سهام شتران دارید، بخوانید(۹تیر) / پالایش نفت تهران بیش از سه درصد رشد کرد


اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تهران مانند روز گذشته سبزپوش شد و ۳.۹درصد رشد کرد. همچنین «شتران» به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.

«شتران» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۹۶۰تومان آغاز کرد. روند خرید و فروش سهام این شرکت صعودی پیش رفت و برای دقایقی به محدوده ۱۰۰۰تومان نیز نزدیک شد. در نهایت این نماد بازار را در آخرین روز هفته در محدوده ۹۸۰تومان ترک کرد. همچنین «شتران» سومین نماد با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس ثبت شد(۶۹۶واحد). گفتنی است گروه فرآورده‌های نفتی چهارمین گروه با بیشترین خروج پول افراد حقیقی بودند و این نماد نیز با خروج پول ۶میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام شرکت پالایش نفت تهران در آخرین معاملات خود، عدد ۹,۸۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته سه درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۱۴۱میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۹,۸۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شتران» به حدود ۱۴۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۴درصد از سهام شرکت پالایش نفت تهران را حقیقی‌ها و ۱۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۲۴میلیون برگه سهم (۸۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۱۷میلیون سهم (۱۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شتران9تیر



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه