لوگو سایت

کدال‌نگر ۱۳تیر۱۴۰۰ / چادر ملو ۲۱۳تومان سود تقسیم کرد


افزایش سرمایه

«وخاور»:  سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۶٧درصدی بانک خاورمیانه از محل سود انباشته را صادر کرد.

«ذوب»: افزایش سرمایه ۵۰درصدی شرکت ذوب روی اصفهان از محل سود انباشته مبلغ در تاریخ ١۴٠٠.٠۴.١٣ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اطلاعیه‌ها

«لازما»: شرکت کارخانه‌های صنعتی آزمایش اعلام کرد پیرو افشای اطلاعیه‌ها با موضوع تعهد بدهی مالیاتی شرکت کارخانه‌های صنعتی آزمایش مرودشت (سهامی خاص) – در حال تصفیه و با توجه به لزوم پرداختهای اسفند ٩٩ و اردیبهشت ماه ١۴٠٠ به مبلغ ٢۴,۵٨۶میلیون ریال اصل مالیات و تجمیع عوارض به سازمان امور مالیاتی کشور با احتساب مبلغ ٢۶,٢۴۵میلیون ریال بخشودگی جریمه مالیات و عوارض تتمه بدهی مالیاتی شرکت به مبلغ ۵٠,٨٣٢ میلیون ریال شامل اصل و جریمه پرداخت و تسویه گردیده است. شایان ذکر است مجموعا مبلغ ١٩١,٢٠٩میلیون ریال تعهد دیون دولتی شرکت پرداخت که از این میزان مبلغ ١۴١,٨١٩میلیون ریال شامل بخشودگی جرایم و مابقی مبلغ ۴٩,٣۵٩ میلیون ریال اصل مالیات و تجمیع عوارض تاکنون پرداخت و تسویه شده است و شرکت هیچگونه بدهی مالیاتی دیگری نداشته و کلیه عملیات اجرایی نسبت به اموال و دارائیهای شرکت و همچنین اعضای هیات مدیره متوقف شده است. 

«کگل»: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اهم تصمیمات اخذ شده در مجمع عمومی عادی سالیانه را منتشر کرد. سود هر سهم ١٩٠٣ریال بود که ١٣٠٠ریال آن تقسیم شد.

«سمگا»: اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با قیمت اعمال ٢۵,۶٢۵ ریال و تاریخ سررسید ١۵ تیر ١۴٠١ در نماد «سمگا٢ت.ف٠١٠۴» ١۵ تیر منتشر می‌شود. اوراق اختیار فروش تبعی دیگری نیز بر روی همین شرکت با قیمت اعمال و سررسید یکسان با نماد «سمگا١ت.ف٠١٠۴» ١۵ تیر منتشر می‌شود.

«کچاد»: مجمع عمومی عادی سالیانه چادرملو با حضور بالغ بر ۸۵ درصد سهامداران برگزار شد و به ازای هر سهم ٢١٣تومان سود تقسیم کرد.

«مادیرا»: شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل خود را معرفی نمود.

«شکبیر»: مجمع شرکت پتروشیمی امیر کبیر امروز برگزار شد که این مجمع به ازای هر سهم ۱,۰۲۰تومان سود نقدی تقسیم کرد.

گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«وپترو»: سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در ١٢ماهه منتهی به اردیبهشت ١۴٠٠ مبلغ ٢,۵۵۵ریال برای هر سهم سود محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته١٧٩درصد رشد داشته است.

«ثاباد»: شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران در سه ماهه برای هر سهم هشت ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره قبل یک ریال زیان ساخته بود.

«بجهرم»: شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در سه ماهه منتهی به خرداد برای هر سهم ٢٠ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٩١درصدی داشته است.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه