لوگو سایت

خانه‌های بالای ۱۰۰متر قلب تهران چند؟


اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ منطقه۶ یکی از مناطق مرکز تهران است که به مراکز مهم و سایر نقاط تهران دسترسی بسیار مناسبی دارد. این منطقه از مترو، بی‌آرتی و سایر امکانات این چنینی برخوردار بوده و به  همین دلیل قیمت مسکن هم در آن بالاست و معاملات تیر و خرداد ارقام بسیار بالایی را به ثبت رسانده است. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای متراژ بالایی که طی یک ماه اخیر در منطقه۶ شهرداری تهران انجام شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است قیمت‌ها براساس معاملات انجام‌شده طی یک ماه اخیر بوده و تنها بیانگر نمونه‌ای از معاملات است. بنابراین قیمت مسکن در این محله‌ها را به طور مطلق عنوان نمی‌کند. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در این ارقام ندارد و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت خواهد بود. بنابراین برای اطلاع از قیمت مسکن در هر محله باید شرایط ملک را مد نظر قرار داد.

قیمت مسکن در تهران

یک خانه بزرگ در منطقه۶ چند؟

یک واحد ۱۱۰متری و ۱۱ساله در یوسف آباد متری ۴۱میلیون و ۵۰۱هزار تومان معامله شد؛ قیمت مسکن برای معامله واحدی ۱۱۲متری و ۱۴ساله در بلوار  کشاورز غربی نیز ۳۵میلیون و ۳۷۷هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

یکی دیگر از خانه‌هایی که طی این مدت در منطقه۶ معامله شد، واحدی ۲۴۴متری و نوساز در فاطمی بود. این خانه با قیمت ۶۱میلیون و ۲۹۲هزار تومان در هر متر مربع به فروش رسید. واحدی ۲۴۹متری و نوساز در امیرآباد شمالی نیز متری ۵۵میلیون تومان معامله شد.

برای خرید یک خانه ۲۱۲متری و نوساز در قزل قلعه ۶۹میلیون و ۶۰۹هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شده است. واحدی ۱۱۲متری و یک ساله در پارک لاله نیز با قیمت ۴۷میلیون و ۳۲۱هزار تومان در ازای هر متر مربع به فروش رفت.

هزینه مورد نیاز برای خرید واحدی ۱۳۱متری و یک ساله در قائم مقام ۵۰میلیون تومان برای هر متر مربع بود. برای خرید یک خانه ۱۰۸متری و ۲۳ساله در شیراز نیز باید ۳۷میلیون و ۸۵۷هزار تومان در ازای هر متر مربع هزینه پرداخت کرد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه