لوگو سایت

ست اداری، ویترین کسب و کار شما


ست اداری

 چاپ ست اداری در همین راستا به کسب و کارها کمک می کند تا هویت خود را شکل بدهند و اعتبار سازی انجام دهند. ست اداری برای زیباسازی هرچه بیشتر شرکت استفاده می شود و بکارگیری رنگ های متناسب با کسب و کار، بر زیبایی آن می افزاید. چاپ یک ست اداری اعتبار تجاری شما را بالا می برد و برند شما را در ابعا وسیع تر معرفی می کند. ست اداری دارای اقلام متنوعی است که هر کدام به نوعی هویت برند شما را معرفی می کند. 

چاپ ست اداری و انواع اوراق اداری

• سربرگ (A4, A5)

• پاکت نامه (A4, A5)

• پاکت ملخی

• کارت ویزیت

• فاکتور 

• کاغذ یاداشت

• فولدر(پوشه)

در کنار موارد فوق سایر موارد مثل اوراق اداری و تبلیغاتی (قبض، تقویم، سی دی، کاردکس و فرم‌های داخلی)، کارت‌های پرسنلی و … نیز می‌توانند در طراحی ست اداری گنجانده شوند.

ست اداری انواع مختلفی دارد و با توجه به نیاز مشتری می تواند تغییر کند. در چاپ ست اداری از کاغذ های کتان و تحریر استفاده می شود. براساس سلیقه، ست اداری مخصوص شرکت خود را می توانید در کاغذهای دیگر مانند کاغذ گلاسه، نیز سفارش دهید. ست اداری پس از طراحی هایی که توسط طراحان مجرب روی آن صورت می گیرد روی یکی از کاغذ هایی که به آن اشاره کردیم به چاپ میرسد. 

چاپ ست های اداری و اوراق اداری متحد الشکل و شکیل امروزه یکی از اجزاء لاینکف و ضروری برای شرکت های معتبر می باشد.طراحی حرفه ای و چاپ با کیفیت بالا می تواند اعتبار شما را در نظر مراجعه کنندگان تان حفط نماید.

نقش طراحی در چاپ ست اداری

ست اداری

در طراحی یک ست اداری لازم است تا تمام اصول اولیه در طراحی رعایت شود. طرح اولیه برای طراحی ست اداری بسیار مهم است. اگر صاحب برند هستید، لوگوی سازمانی شما می تواند روی سربرگ و پاکت درج شود و هویت کسب و کار شما را به همگان نشان دهد. فاکتوری که بیشترین تاثیر را در طراحی ست اداری دارد رنگ آن است.

لوگو شرکت یا سازمان و رنگ سازمانی شرکت در طراحی و چاپ ست اداری بسیار موثر است. یک رنگ شیک و در عین حال خاص می تواند در زیبایی ست اداری بسیار تاثیرگذار باشد. بهتر است در طراحی ست اداری از رنگ های محدود استفاده شود. ترکیب رنگ ها جلوه خوبی به ست نمی دهد. فونت های جذاب نیز در ظاهر ست اداری تاثیر بسزایی خواهد داشت. هرچقدر طراحی یک ست اداری ساده تر و مینیمال تر باشد، منحصر به فرد تر خواهد بود. 

بکارگیری این نکات طراحی در چاپ ست اداری بر جذابیت آن می افزاید و رعایت نکردن آن ها باعث می شود تا بازدهی لازم را دریافت نکنید. 

قیمت چاپ ست اداری 

چاپ ست اداری

چاپ ست اداری یکی از بهترین و موثر ترین راه های تبلیغاتی برای معرفی محصول و ارائه خدمات شما است. کسب و کارها می توانند با طراحی درست و دقیق ست اداری اعتبار خود را افزایش دهند و جلوه بهتری به شرکت خود ببخشند. چاپ ست اداری در عین تاثیرگذاری زیاد، بسیار مقرون به صرفه است. متخصصان مجرب در زمینه طراحی و چاپ ست اداری‌ با استفاده از برنامه های حرفه ای بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند.

منبع: قاصدک پرینت



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه