لوگو سایت

گزارش تصویری از ورزش زیر زمینی زنان+عکس


ایرنا – بانوان علاقمند به ورزش بوکس سال ها است در انتظار مجوز فعالیت رسمی هستند. آنان به طور انفرادی در زیرزمین خانه هایشان و یا به صورت گروهی با دوستان خود در کوه، دشت، بیابان و ساحل دریا با جدیت تمرین می کنند تا به این رویا و آرزو برسند.

دبیر فدراسیون بوکس پیش از این گفته بود: راه اندازی بوکس بانوان فقط خواست رئیس فدراسیون نیست و این موضوع مطالبه ۳۰ ساله دختران ورزشکار ایرانی است.

حمید قبایی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا به یک نکته جالب اشاره کرده بود بانوان رزمی کار برای موفقیت در رشته‌های دیگر رزمی در ابتدا بوکس را یاد می‌گیرند. او   به تحقیقات میدانی اشاره و تاکید کرده، در حال حاضر چند  هزار نفر از بانوان عزیز در سراسر کشور به طور غیر قانونی مشغول فعالیت در این رشته هستند و با توجه به عدم صدور  مجوز از سوی وزارت ورزش، توسط فدراسیون هیچگونه نظارتی نمی‌توانیم داشته باشیم و این مسئله کار را سخت کرده است.

دبیر فدراسیون بوکس از برگزاری جلسات زیادی  طی دو سال گذشته با وزارت ورزش خبر داده و اظهار کرده  در این جلسات حتی یک بار نیز به ما درباره ممنوعیت بوکس بانوان چیزی نگفتند اما هنوز مجوز صادر نشده است.

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه