لوگو سایت

استایل لب استخری دختران “جزیره”+ تصاویر و بیوگرافی


اگر بخواهیم از فیلم های معروف السا فیروزآذر بگوییم باید به فیلم “تسویه حساب” که نقش دختری خیابانی را داشت و فیلم “ملی و راه های نرفته اش” که نقش خواهر میلاد کی مرام را داشت اشاره کنیم. وی علاوه بر بازیگری، منشی صحنه، نویسنده سینما و کارگردان تئاتر و دستیار تهمینه میلانی کارگردان خفن ایرانی نیز می باشد.

السا فیروزآذر در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد اما در کل هنرمندی بی حاشیه است و بیش از ۱۵۲ هزار کاربر نیز دنبال کننده او هستند. در ادامه دو عکسی که خانم بازیگر از خود به همراه شادی مختاری که نقش های صحرا و ماهک در سریال “جزیره” را ایفا کرده اند مشاهده می کنید. البته این عکس مربوط به پشت صحنه است که نشان می دهد هنرمندان عزیز چقدر پشت دوربین راحت و آزاد هستند.

السا فیروزاذر

السا فیروزآذر و شادی مختاری

بیوگرافی السا فیروآذر

السا فیروزآذر متولد ۱۳۶۲ در تهران می باشد. او مدرک کارشناسی معماری خود را از دانشگاه غیرانتفاعی رویان نور و کارشناسی ارشدش در رشته ادبیات نمایشی را از دانشگاه سوره اخذ کرده‌است.

از ۵ سالگی در سینما بازیگری را آغاز کرده و در ۸ سالگی در فیلم «کاکادو» اولین نقش اصلی اش را ایفا نمود. او در ۱۸ سالگی فعالیت خود را در زمینهٔ بازیگری به‌طور جدی تر ادامه داد. سپس در سینما و پشت صحنه منشی صحنه و دستیار کارگردانی را در چند فیلم تجربه نمود.

السا فیروزآذر

از بیست و سه سالگی تدریسش در زمینهٔ هنر و مکاتب هنری را آغاز نمود و پس از گرفتن مدرک ارشد در ادبیات نمایشی کارگاه‌های فیلمنامه‌نویسی و بازیگری هم به زمینه‌های تدریسش اضافه گردید.

فیروزآذر پس از ساختن چند فیلم کوتاه تجربی برای نخستین بار در ۳۵ سالگی در سال ۱۳۹۷ فیلم کوتاه «سکوت پرهیاهو» را ساخت. همچنین در همین سال تأتر روانشناختی- فلسفی با ۳۰ بازیگر را به نام «هزار و یک تو» کارگردانی کرده‌است. پس از نوشتن چند فیلمنامه برای نخستین بار فیلمنامه ای «از تهران متنفرم» او به کارگردانی زن «یاسمن نصرتی» در حال ساخت است.

السا فیروزآذر

سریال نمایش خانگی جزیره

سریال جزیره دومین تجربه سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی و در ژانر درام اجتماعی و خانوادگی است.

در سریال جزیره با دختری به نام صحرا مواجه هستیم که یک عاشق شکست خورده است. صحرا خبرنگار است و وقتی در زندگی خود دچار کشست عاطفی می‌شود و احساس می‌کند تحقیر شده است تصمیماتی می‌گیرد.

پسر مورد علاقه او به نام ارشد شاهنگ خانواده‌ای ثروتمند دارد. صحرا به دنبال شکستی که می‌خورد وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شود که زندگی او و خانواده شاهنگ را دگرگون می‌کند.

شادی مختاری بازیگر نقش صحرا شادی مختاری بازیگر نقش صحرا

بیوگرافی شادی مختاری

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کارایرانی متولد ۱۹ فروردین سال ۱۳۷۳ در تهران است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد. وی مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد. خانم بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شادی مختاری

دیگر فعالیت‌های هنری شادی مختاری

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

شادی مختاری



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه