لوگو سایت

اینترنت ملی نسخه امام جمعه قم برای مبارزه با مشکلات وفساد!


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در مصلای قدس این شهر ، حل مسائل فرهنگی شهر قم را به دست مردم و مسئولان دانست و با بیان اینکه اقدام‌های صورت گرفته کافی نیست و باید قدم‌های اساسی تری برداشته شود بیان داشت: از دولت و مجلس انتظار است که در باب فضای مجازی اقدام اساسی تری انجام دهند، و یکی از اقدام‌های مهم و ایجابی این است که زیرساخت‌های اینترنت ملی و زمینه‌های فن‌آوری‌های پیشرفته و برخورداری از اینترنت ملی را انجام دهیم، اقدام‌هایی که انجام شده به هیچ نحوی با دستورهای رهبری و نیازهای کشور تناسب ندارد، راه حل بسیاری از مشکل‌ها و مفاسد این است که اینترنت ملی و زیرساخت‌ فن‌آوری درونی را افزایش دهیم، این از نان شب واجب تر است، امیدواریم در بودجه و برنامه‌ریزی‌ها توجه شود.

خطیب قم  همچنین با اشاره به مسائل مبلمان و عمرانی شهری و مسکن قم افزود: امیدواریم با رعایت ضوابط و اصول معماری اسلامی در شهرسازی، قم بتواند قدم‌های خوبی بردارد.

QGFR19fUSKbG

اعرافی خاطرنشان کرد: اسلام در حوزه شهرسازی و معماری قواعدی دارد که باید همراه با امور فنی و کارشناسی مورد توجه قرار گیرد.

وی توجه به زیرساخت‌های قم به عنوان شهر علمی، زیارتی و بین‌المللی را ضروری خواند و گفت: این شهر برای همه کشور و خادم همه کشور است، جایگاه و پذیرای کشورهای دنیا است، زیرساخت‌های آن با کاستی‌های زیادی مواجه است.

امام جمعه قم  همچنین مسائل بورس را از مسائل مهم کشور توصیف کرد و گفت: مراجعه‌های زیادی وجود دارد، سرمایه قشرهای متوسط و ضعیفی در بورس بر باد رفته، از دولت انتظار می‌رود برای این قشرهایی که همه زندگی خود را از دست دادند، اقدام‌های جدی انجام دهد.

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه