لوگو سایت

قیمت تلویزیون‌‌ (سایز بزرگ / جدول)


اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛   طبق رصد اقتصادآنلاین  در بازار امروز لوازم خانگی، قیمت تلویزیون ۷۵اینچی ام جی اس مدل G75UB7000W به عنوان یکی از  تلویزیون‌های سایز بزرگ بازار به  ۳۷میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است. تلویزیون سایز بزرگ  تی سی ال مدل ۶۵P8S    به ۲۴میلیون و ۴۰۰ تومان رسیده است. تلویزیون ۵۵اینچی ایکس ویژن مدل ۵۵XTU745 نیز در رنج ۱۵میلیون تومان نیز معامله می‌شود.

 تلویزیون‌‌ ۵۵اینچ اسنوا مدل ۴۳SHV27SFL حوالی ۱۵میلیون  و ۳۰۰هزار تومان ارزش گذاری شده است.ال جی و سامسونگ  از دیگر تلویزیون‌های سایز بزرگ بازار است که حوالی ۵۵ و ۹۴ میلیون  قیمت خورده است.

ال جی و سامسونگ  از دیگر تلویزیون‌های سایز بزرگ بازار است که حوالی ۵۵ و ۹۴ میلیون  قیمت خورده است. همچنین تلویزیون سایز بزرگ جی پلاس  مدل GTV-65LU722S-IND نیز در رنج ۲۱میلیون تومان معامله می‌شود.

 جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.












قیمت جدید تلویزیون‌‌ بزرگ (دی ماه)


برند مدل سایز (اینچ) قیمت (تومان)
ام جی اس G75UB7000W ۷۵ ۳۷,۳۰۰,۰۰۰
جی پلاس  GTV-65LU722S-IND ۶۵ ۲۱,۰۰۰,۰۰۰
  تی سی ال ۶۵P8S ۶۵ ۲۴,۴۰۰,۰۰۰
ایکس ویژن  ۵۵XTU745 ۵۵ ۱۵,۲۰۰,۰۰۰
سامسونگ ۸۲NU8900 Ultra HD ۸۲ ۹۴,۰۰۰,۰۰۰
 ال جی ۶۰SJ85000GI UltraHD – 4K ۶۰ ۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اسنوا  SSD-55SA620U ۵۵ ۱۵,۳۰۰,۰۰۰
 ال جی ۶۵SJ95000GI UltraHD – 4K ۶۵ ۶۳,۳۰۰,۰۰۰

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه